اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. آذر 1396 - 22:26   |   کد مطلب: 27516
رئیس شورای فدرال این ائتلاف تجزیه‌طلب که با هدایت و حمایت ویژه آمریکا تأسیس شد، اعلام کرد در خلال فرآیند حل سیاسی بحران و تشکیل ارتش ملی فراگیر، قسد نیز به ارتش سوریه ملحق می‌شود.
ارتش سوریه

به گزارش صبح الوند،  یک فرمانده عالی‌رتبه ائتلاف چندملیتی تجزیه‌طلبان موسوم به قوات سوریه دموکراتیک (قسد) اعلام کرد ائتلاف مذکور به ارتش سوریه ملحق خواهد شد!

ریاض درار، رئیس شورای فدرال این ائتلاف تجزیه‌طلب که با هدایت و حمایت ویژه آمریکا تأسیس شد، اعلام کرد در خلال فرآیند حل سیاسی بحران و تشکیل ارتش ملی فراگیر، قسد نیز به ارتش سوریه ملحق می‌شود.

درار در مصاحبه با شبکه کردزبان روداو وابسته به خانواده بارزانی گفت: «آمریکا یک دوست قابل اعتماد است که همواره ما را حمایت و تقویت می‌کند. بعد از نابودی داعش، وارد فاز دوم راهبردهای خود یعنی دوره توافقات سیاسی برای حل بحران سوریه می‌شویم.»

این مقام عالیرتبه قسد، با تأیید این نکته که بخش عمده شبه‌نظامیان قسد را تجزیه‌طلبان کرد متمایل به گروه تروریستی pkk تشکیل می‌دهند، ادامه داد: «زمانی که دولت جدیدی سوریه بر پایه ساختار و قانون اساسی جدید تشکیل شد، احتمال خروج آمریکا از سوریه و تکرار تجربه عراق وجود دارد؛ اما تا پیش از آن، ما از پنتاگون می‌خواهیم نیروهای خود را در سوریه حفظ کند.»

منبع:اعلام الحربی

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان