اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. آذر 1396 - 23:30   |   کد مطلب: 27636
معاون فنی مرکز بهداشت استان همدان گفت: چهارمین تیم بهداشتی همدان به منطقه زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شد.
چهارمین تیم بهداشتی همدان

به گزارش صبح الوند، علی عطایی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تاکنون تیم هایی متشکل از پزشکان، ماماها، کارشناسان مبارزه با بیماری ها و مهندسان بهداشت محیط همدان به منطقه زلزله زده اعزام شده اند.

عطایی بابیان اینکه چهارمین گروه از تیم‌های بهداشتی همدان امروز به منطقه زلزله‌زده اعزام شد، افزود: این گروه نیز مانند گروه‌های دیگر به مدت یک هفته در منطقه زلزله زده مانده و کار امدادرسانی بهداشتی را انجام خواهند داد.

معاون فنی مرکز بهداشت استان همدان گفت: تا زمانی که شرایط منطقه به حالت عادی برنگردد این معاونت کار اعزام نیرو و تجهیزات بهداشتی را ادامه خواهد داد.

وی ترکیب تیم‌های اعزامی را شامل ماما، پزشک، تکنسین دارویی، مهندسان بهداشت محیط، کارشناسان مبارزه با بیماری‌ها و کارشناسان سلامت روان عنوان کرد و افزود: ترکیب این تیم‌ها برای کمک و امدادرسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه کامل است.

عطایی تعداد افراد اعزامی را ۲۷ نفر با ۷ خودرو اداری و تمام تجهیزات فنی و پشتیبانی بیان کرد و گفت: این افراد کاملا داوطلبانه اعزام شده‌اند و تا زمانی که شرایط زلزله‌زدگان به حالت عادی برنگردد اعزام نیرو و ارسال اقلام مورد نیاز از همدان به کرمانشاه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان