اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. آذر 1396 - 8:27   |   کد مطلب: 27798
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: فضای مجازی علاوه بر تهدیدها و آسیب های اجتماعی، عاملی برای توزیع مواد مخدر و گسترش آن در سطح جامعه شده است که البته ما به شدت با آن برخورد می کنیم .
فرمانده انتظامی استان همدان

به گزارش صبح الوند، سردار کامرانی صالح در دیدار با امام جمعه نهاوند افزود: طی این مدت ۶ هزار نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.

 

وی مواد مخدر را یکی از تهدیدهای اصلی جامعه عنوان و اضافه کرد: دشمن برای منحرف کردن نسل جوان سرمایه گذاری های زیادی کرده است که مهمترین آنها برنامه ریزی برای ترویج مواد مخدر و بی بندوباری در فضای مجازی است.

 

ریشه بسیاری از فسادها از جمله اعتیاد و سستی بنیان خانواده‌ها و اعتقادات، سایت‌های مبتذل و شبکه‌های اجتماعی است که به صورت مستمر سبک زندگی ایرانی اسلامی را نشانه رفته است.

 

وی افزود: متاسفانه فضای مجازی علاوه بر تهدیدها و آسیب های اجتماعی، عاملی برای توزیع مواد مخدر و گسترش آن در سطح جامعه شده است که البته ما به شدت با آن برخورد می کنیم .

 

سردار کامرانی صالح گفت: نیروی انتظامی عامل اقتدار نظام اسلامی است و ماموران متعهد این نیرو تلاش های زیادی را برای برقراری نظم و امنیت اجتماعی انجام می دهند.

 

امام جمعه نهاوند نیز در این دیدار، گفت: نیروی انتظامی با توجه به تنوع حوزه فعالیت، مسئولیت مهم و سنگینی بر عهده دارد.

 

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا افزود: نیروی انتظامی به عنوان یکی از سرمایه های مهم اجتماعی، در جلب و جذب اعتماد عمومی نقش مهمی ایفا می کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان