اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. آذر 1396 - 23:49   |   کد مطلب: 27837
معاون فنی و اجرایی اداره‌کل نوسازی مدارس استان همدان:
هیچ مدرسه‌ای در همدان بخاری نفت‌سوز ندارد
معاون فنی و اجرایی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با اشاره به اینکه در بحث تعمیرات و استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس از سال 91 از محل اعتبارات ملی در سطح استان همدان استانداردسازی سیستم گرمایشی انجام شده است، گفت: خوشبختانه در شهرستان همدان هیچ مدرسه‌ای بخاری نفت‌سوز ندارد.
بخاری نفت سوز

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، محمدرضا مرادی چهارشنبه 29 آذر در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان، با اشاره به اینکه از سال 91 حدود 153 مدرسه در سطح شهرستان همدان در قالب هزار و 311 کلاس با اعتبار 6 میلیارد و 100 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی برای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی هزینه شده است، اظهار کرد: در سال‌های 96-95 حدود 52 مدرسه در قالب 355 کلاس با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومان استانداردسازی شده است. 

وی افزود: امسال با شرکت شوکت که تنها مرکز تولیدکننده بخاری گازی هرمتیک استاندارد است، قرارداد خرید 2 هزار و 600 بخاری بسته‌ایم که حدود 500 مورد را تحویل گرفتیم و به مدارسی که دارای بخاری نفت‌سوز بوده یا از بخاری گازی غیراستاندارد استفاده می‌کردند، تحویل دادیم. 

مرادی با اشاره به اینکه به تازگی سه مدرسه دیگر را مجهز به بخاری گازی هرمتیک کردیم، خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات نفت و گاز برای تجهیز سرویس بهداشتی مدارس نیز هزینه کرده‌ایم. 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه سرویس بهداشتی مدارس خوب نگهداری نمی‌شوند، اظهار کرد: مشکل سرویس بهداشتی مدارس فرزانه و علاقمندیان برطرف شده به طوریکه با توجه به استفاده گسترده افراد از سرویس بهداشتی در مدارس نسبت به تجهیز آن هر ساله باید اقدامات اساسی صورت گیرد. 

مرادی با اشاره به اینکه در سال 96 از محل خرید قیر رایگان قرار طبق قرارداد 23 هزار مترمربع آسفالت خریداری شد، تصریح کرد: در سال 95-94 در بخش تعمیر و تجهیز در سطح استان 120 هزار مترمربع ایزوگام خریداری و مشکل بسیاری از مدارس برطرف شد. 

معاون فنی و اجرایی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با اشاره به اینکه سالن‌های ورزشی برای دانش‌آموزان صرفا برای بازی آنها است، خاطرنشان کرد: در سطح استان همدان از سال 91 تا کنون 59 سالن ورزشی 600  و 800 مترمربعی براساس استاندارد مورد نیاز برای بازی دانش‌آموزان احداث کرده‌ایم. 

وی با بیان اینکه در زمینه انتخاب پیمانکار رتبه‌بندی بر روی افراد صورت می‌گیرد، گفت: اداره‌کل نوسازی یک اداره 100 درصد فنی بوده و بر روی انجام پروژه‌ها نظارت کامل دارد و امروز می‌توان آن بالاترین دستگاه فنی در سطح استان به حساب آورد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان