اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. دى 1396 - 11:49   |   کد مطلب: 27906
رییس اداره پیش بینی هواشناسی گفت: در ۲۴ساعت‌گذشته سرعت وزش در برخی نقاط استان به ۷۵کیلومتر و در همدان نیز به۷۳کیلومتر بر ساعت رسیده است.
رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان

 نادر پیر تاج در گفت و گو با صبح الوند، اظهار کرد: آسمان استان امروز نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد شدید و بتدریج با بارش برف و باران همراه خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه این وضعیت تا بعدازظهر فردا ادامه خواهد داشت گفت: سامانه بارشی از ظهر روز سه شنبه از استان خارج خواهد شد و دمای سرد هوا از روز چهارشنبه جایگزین آن خواهد شد  که تا اواخر هفته در استان ادامه خواهد داشت.

 

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی همدان با بیان اینکه در این راستا نیز دمای هوا بین ۴تا ۸درجه سانتی گراد کاهش پیدا خواهد کرد اعلام‌کرد: سرعت وزش باد در برخی نقاط استان در ۲۴ساعت گذشته ۷۵کیلومتر بوده که این سرعت وزش باد در همدان نیز به ۷۳کیلومتر بر ساعت رسیده است.

 

پیرتاج شهرستان بهار را با ۲۱درجه بالای صفر گرم ترین شهرستان و همچنین شهرستان رزن را با ۱درجه بالای صفر سردترین شهرستان استان معرفی کرد و  خاطر نشان‌کرد: در طول مدت بارش امشب احتمال اختلال تردد در جاده ها، لغزندگی و مه آلودگی پیش بینی می شود که از رانندگان درخواست داریم که با رعایت موارد ایمنی سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان