اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. دى 1396 - 11:38   |   کد مطلب: 27923
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری ۲۰۰ نشست بصیرتی به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی در استان همدان خبر داد.
حماسه نهم دی

به گزارش صبح الوند، علی بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: به‌مناسبت این روز برنامه‌های مختلفی در راستای بزرگداشت حماسه 9 دی در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در تمام شهرستان‌های استان مراسم بزرگداشتی در روز 9 دی با حضور سخنرانان استانی و خارج از استان برگزار می‌شود تا واقعیت و ماهیت حماسه 9 دی در جامعه  به درستی تبیین شود.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان به برگزاری 200 نشست بصیرتی در مساجد استان اشاره و عنوان کرد: این نشست‌ها از پنجم تا نهم دی ماه با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج، ائمه جماعت و هیئت امنای مساجد با حضور کارشناسان برجسته و سخنرانی با موضوع جریان شناسی و تبیین ماهیت فتنه 88 برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: همچنین نشست‌های بصیرتی در مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های استان با همکاری بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

بقایی افزود: هدف از برگزرای این نشست‌ها تبیین ابعاد مختلف فتنه 88، نقش حامیان فتنه در حوادث سال 88  و نیز روشنگری قشر فرهیخته  جامعه است.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان در رابطه با دیگر برنامه‌های اجرایی بزرگداشت حماسه 9 دی یادآور شد: فضاسازی، نصب بنر و پوستر با محتوای فتنه 88 و حماسه 9 دی توسط  معاونت فرهنگی رده‌های بسیج در سطح استان نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان