اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. دى 1396 - 9:47   |   کد مطلب: 27937
فرماندار اسدآباد از ایجاد اشتغال برای 869 نفر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش صبح الوند، فرمانداراسدآباد در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که با حضور سرپرست اداره كل امور روستايی و شوراهاي استانداری همدان و مدیر کل تعاون، کار ورفاه  اجتماعی و معاون برنامه ریزی و اقتصادی جهاد کشاورزی استان همدان تشکیل شد ،اظهار داشت: 58 درصد تعهد اشتغال زایی شهرستان طی 9 ماهه نخست سال با اشتغال 869 نفر تحقق يافته و براي تعداد افراد به کار گرفته شده بیمه اجباری واریز می شود و از این تعداد 373 نفر در هیچ کجای کشور سابقه بیمه نداشته اند.

 

افشاري ادامه داد :  496 نفر از آمار مذکور کسانی هستند که در سایر شهرهای کشور دارای سابقه بیمه بوده اند که به دلیل توسعه و رونق کسب کار مجددا به شهرستان اسدآباد مراجعه نموده اند.

 

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان نيز میزان کل اعتبار مشاغل خانگی شهرستان اسدآباد را 1 میلیارد و 680 میلیون تومان اعلام کرد و افزود:از این میزان تسهیلات اختصاص یافته مشاغل خانگی به شهرستان تاکنون 1 میلیارد و 380 میلیون تومان تخصیص یافته است.

 

توصيفيان شهرستان اسدآباد را یکی ازشهرستان های پیشرو در تحقق اهداف اشتغال زایی استان اعلام کردند.

 

سرپرست اداره كل امور روستايی و شوراهاي استانداری نیز میزان حجم ریالی طرح های اشتغال روستایی معرفی شده اسدآباد را بالغ بر10 میلیارد تومان اعلام کرد وتأکید نمود دستگاههای اجرایی وبانک های عامل شهرستان فرصت بی نظیر ایجاد اشتغال توسط دولت تدبیر وامید را مغتنم بشمارند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان