اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. دى 1396 - 20:27   |   کد مطلب: 27942
جمعی از فعالان رسانه‌ای همدان،به پاس حرکت خودجوش مردم همدان در ۷ دی ماه سال ۸۸ بر سر مزار قافله‌سالار شهدای مدافع حرم، سرلشکر پاسدار شهید" حاج حسین همدانی" حاضرشده و با این شهید معزز تجدید بیعت می‌کنند.
فعالان رسانه‌ای همدان

به گزارش صبح الوند، به مناسبت فرا‌رسیدن نهمین سالروز خلق حماسه عظیم 9 دی به دست توانای مردم با بصیرت ایران اسلامی، جمعی از خبرنگاران دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان به پاس حرکت خودجوش مردم همدان در 7 دی ماه سال 88 بر سر مزار سردار قافله‌سالار شهدای مدافع حرم، سرلشکر پاسدار شهید" حاج حسین همدانی" حاضرشده و با این شهید معزز تجدید بیعت می‌کنند.

  این برنامه پنجشنبه،7 دیماه ساعت 16 در گلزار شهدای همدان، بر سر مزار سرلشکرپاسدار، سردار شهید "حاج حسین همدانی" برگزار شده و حاج محمدعلی پرزاد،رییس هییت رزمندگان ثارالله همدان نیز سخنرانی می‌کند.

مراسم تجدید بیعت اصحاب رسانه با سردار شهید "حسین همدانی" به همت مجمع فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی استان همدان و جمعی از اصحاب رسانه شکل گرفته  و از خانواده وهم‌رزمان و هم‌سنگران این شهید معزز، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، فعالان فرهنگی و اقشار مختلف مردم  نیز دعوت  شده است تا در این برنامه، اهالی رسانه همدان را همراهی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان