اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. دى 1396 - 12:24   |   کد مطلب: 27972
فرماندار گفت :حل مشکلات صنعتگران از دغدغه های مدیران شهرستان است
اشتغال فامنین

به گزارش صبح الوند، در نشستی صمیمی پتانسیل ها و مشکلات صنعتگران شهرستان  با حضور فرماندار بررسی شد.

 

نشست هم اندیشی صنعتگران و تولیدکنندگان با حضور فرماندار و رؤسای برخی از ادارات با موضوع راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

 

سید مجید شماعی در این نشست ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و لزوم تحقق منویات ایشان  در سال « اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال » و همچنین حمایت و نگاه ویژه دولت " تدبیر و امید" در راستای جذب و حمایت از سرمایه گذاران و اشتغالزایی پایدار ، افزود : تسهیل و رونق تولید از سیاست‌های مهم دولت دوازدهم بوده و این مهم با تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان  به طور جدی و ویژه در دستور کار قرار دارد .

 

شماعی اشاره ای به بازدیدهای دوره ای اخیر از واحدهای تولیدی و صنعتی داشت و گفت : امیدواریم با تعامل سازنده بین مدیران شهرستان و بخش خصوصی بتوانیم بستری را فراهم نمائیم تا فعالان اقتصادی ، تولیدکنندگان و صنعتگران با دغدغه کمتری به فعالیت خود بپردازند ، چرا که تحقق این مهم به رفع موانع اشتغال کمک می کند و رونق کسب و کار و اشتغال پایدار را فراهم خواهد کرد و حل مشکلات صنعتگران از دغدغه های مسئولان شهرستانی است .

 

وی افزود : ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و پیشرفت اقتصادی با توسعه و پیشرفت صنعت فراهم می شود و رفع مشکل صنعتگران نقش مهمی در پیشرفت و توسعه صادرات دارد.

 

در این نشست صنعتگران و کارآفرینان طی سخنانی  بخشی از مسائل و مشکلات خود را طرح کردند که از جمله آن  مشکل انشعاب برق و نحوه محاسبه آن  ، میزان مالیات ، ندادن تسهیلات مورد نیاز با سود مصوب دولتی به صنعت گران  بود .

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان