اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. دى 1396 - 23:00   |   کد مطلب: 28019
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان:
اشد مجازات در انتظار اخلالگران امنیت عمومی جامعه است
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان با تأکید بر اینکه مقوله امنیت شوخی‌بردار نیست، تأکید کرد: با اخلالگران امنیت عمومی جامعه به شدت برخورد خواهد شد
گلستانی

به گزارش صبح الوند، سعید گلستانی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه شماری از افراد ترغیب‌شده توسط گروه‌های معاند نظام در جریان اغتشاش در میدان آرامگاه بوعلی همدان دستگیر شده‌اند، افزود: این اغتشاش‌گران، علیه نظام و مسئولان ارشد شعار دادند، به اموال عمومی آسیب زدند، شیشه واحدهای تجاری را شکستند که هر یک جرائم خاص خود را دارد و به طور دقیق اجرا خواهد شد .

وی ادامه داد: بر هم زنندگان امنیت عمومی جامعه مفسد فی‌الارض هستند که جرم آنها اعدام خواهد بود و هیچ اغماضی نسبت به چنین افرادی نخواهیم داشت .

گلستانی اظهار کرد: مردم خود را از گروه‌های معاند نظام که اقدامات خرابکارانه داشته و قصد برهم زدن امنیت عمومی جامعه را دارند، جدا کنند چرا که مجازات سنگینی در انتظار این افراد است .

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان با اشاره به موفقیت‌های کشور در سرکوب داعش و عوامل فتنه 88 و منافقان، تصریح کرد: این افراد برای دامن زدن به اغتشاشات و تخریب اموال عمومی سوار بر موج اعتراضی مردم نسبت به وضعیت اقتصادی شدند و اقداماتی علیه امنیت ملی کشور انجام داده‌اند .

وی گفت: احزاب و گروه‌های سیاسی باید اعتراضات قانونی مردم را به شکل قانونی ساماندهی و پس از اخذ مجوز از فرمانداری تجمعاتی را شکل دهند به طوریکه مسئولیت تجمع را شخص و یا گروه خاصی بر عهده گیرد در غیر این‌صورت تجمع غیرقانونی بوده و برخورد شدید پلیس را در پی خواهد داشت .

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان