اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. دى 1396 - 23:34   |   کد مطلب: 28068
مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان از بهره‌برداری دستگاه سی تی اسکن ملایر طی روزهای آینده خبر داد.
اسکن

به گزارش صبح الوند، علیرضا صفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه درمان تامین اجتماعی همدان اظهار کرد: طی چند سال اخیر در حوزه به‌روزرسانی تجهیزات بیمارستانی اتفاقات خوبی رخ داده است.

وی با بیان اینکه دستگاه MRI بیمارستان آتیه همدان در حال حاضر آماده بهره‌برداری است، گفت: سه سال پیش نیز دستگاه «سی تی اسکن» بیمارستان آتیه بهره‌برداری و مورد استفاده قرار گرفت.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان از بهره‌برداری دستگاه سی تی اسکن ملایر طی روزهای آینده خبر داد و گفت: تمام تجهیزات آزمایشگاهی سازمان تامین اجتماعی در استان به‌روزرسانی شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های رادیولوژی از نوع آنالوگ تغییر کرد و از نوع دیجیتال شده است، افزود: این دستگاه‌ها از لحاظ کیفیت قابل رقابت با دنیا هستند و خوشبختانه مشکلات ما در این زمینه حل شده است.

صفری با بیان اینکه در حال حاضر شرایط رفاهی خوبی برای بیمه شده فراهم شده است، خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر تمام تخت‌های بیمارستانی بازسازی و نوسازی شده‌اند.

وی به نهضت IT اشاره کرد و افزود: در حال حاضر زیرساخت‌های سازمان اصلاح شده و از جمله اینکه نرم‌افزار اطلاع‌رسانی بیمارستانی اچ ای اس راه‌اندازی شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان به راه‌اندازی نسخ الکترونیک، طرح کاردکس الکترونیکی پرستاری، سیستم پکس  اشاره کرد و گفت: این امکانات شرایط خوبی را در سازمان فراهم کرده است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان