اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. دى 1396 - 14:44   |   کد مطلب: 28090
معاون استاندار همدان گفت: براساس تصمیم سازمان مدیریت بحران و وزارت کشور، همدان به عنوان استان معین منطقه ۳ تهران در امدادرسانی هنگام بروز بحران های احتمالی انتخاب شده است.

به گزارش صبح الوند، محمودرضا عراقی در نشست اعضای ستاد مدیریت بحران اظهار داشت: 22 استان به عنوان استان‌های معین تهران برای امداد رسانی انتخاب شدند.

وی بر ضرورت شناخت، برنامه ریزی و تعامل با دستگاه‌های متناظر در تهران و استفاده از پتانسیل بخش خصوصی و توان مردمی برای مدیریت بحران تاکید کرد.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان با هماهنگی لازم با وزارتخانه و دستگاه‌های اجرایی در منطقه سه شهر تهران در زمینه نقشه‌های مورد نیاز تاسیسات زیر بنایی اقدام کنند.

معاون استاندار همدان گفت: اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، توانمندی و امکانات مدیریتی و لجستیکی خود را در قالب لیست‌های پیش بینی شده توسط سازمان بحران مدیریت کشور، به مدیریت بحران استان اطلاع رسانی کنند.

عراقی افزود: همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازدید اعضای مدیریت بحران استان از منطقه سه شهر تهران صورت گیرد.

علیمردان طالبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان نیز در این نشست به بیان مختصات جغرافیایی، مشخصات و ترکیب جمعیتی، شرایط و ساختار شهری، اماکن تجاری، استقرار کاربری های شهری و طبقه‌بندی شده منطقه سه شهر تهران پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان