اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. دى 1396 - 12:57   |   کد مطلب: 28098
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان عنوان کرد:
توزیع یک میلیارد و ۴۱۲ میلیون لیتر فرآورده‌ نفتی مایع در همدان
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر یک میلیارد و ۴۱۲ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی مایع در استان همدان توزیع و مصرف شده است.
فراورده نفتی در همدان

به گزارش صبح الوند، امین روستایی افزود: پس از گذشت ۹ ماه از سال جاری، مصرف بنزین در منطقه همدان به ۳۸۴ میلیون لیتر رسیده که با توجه به افزایش ۲۲ میلیون لیتری مصرف نسبت به سال ۹۵، شاهد رشد مصرف ۶ درصدی این فرآورده هستیم.

وی با اشاره به آمار و ارقام مصرف فرآورده نفت سفید افزود: مصرف این فرآورده با ۳۱ درصد کاهش نسبت به ۹ ماهه اول سال قبل به ۲۱ میلیون لیتر تنزل یافته است.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان همچنین از افزایش ۴ درصدی مصرف فرآورده نفت‌گاز در بازه زمانی ۲۷۶ روزه امسال خبر داد و اضافه کرد: میزان مصرف فرآورده نفت‌گاز در سال گذشته ۴۷۰ میلیون لیتر بوده که این رقم در سال جاری و در همین مدت به حدود ۴۹۰ میلیون لیتر رسیده است.

روستایی گاز طبیعی عرضه شده در جایگاه‌های تک و دومنظوره از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال را ۸۸ میلیون و ۴۸۲ هزار کیلوگرم اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به مقدار ۸۸ میلیون و ۸۲ هزار کیلوگرم، حاکی از افزایش ناچیز مصرف (حدود نیم درصد) این سوخت پاک است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان