اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. دى 1396 - 14:38   |   کد مطلب: 28148
مسئول بخش زایمان بیمارستان فاطمیه همدان گفت: در هیچ یک از بیمارستان‌های فاطمیه، بوعلی و تأمین اجتماعی زایمان در آب انجام نمی‌شود .
زیرساخت زایمان در آب در همدان مهیا می‌شود

به گزارش صبح الوند، سمیرا توکلیان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به عدم وجود اتاق LDR ویژه زایمان در بیمارستان فاطمیه افزود: در این بیمارستان فقط دوش‌های آب گرم ویژه آب‌درمانی از کمر مادر وجود دارد که موجب کاهش درد زایمان می‌شود .

 

وی یادآور شد: در حال حاضر در بخشی از این بیمارستان اتاق‌های ویژه زایمان در آب در حال احداث است که پس از بهره‌برداری در اختیار مادران باردار قرار خواهد گرفت .

 

توکلیان ادامه داد: دوش‌های آب گرم پیش از زایمان در اختیار مادران باردار قرار می‌گیرد تا در اثر آن کاهش درد زایمان و استرس مادر به وجود آید .

 

مسئول بخش زایمان بیمارستان بوعلی همدان نیز در ادامه با اشاره به اینکه در این بیمارستان زایمان در آب انجام نمی‌شود، گفت: اتاق ویژه این نوع زایمان در این بیمارستان وجود ندارد .

 

فاطمه هاشمی‌نیا با اشاره به اینکه زایمان فیزیولوژیک در این بیمارستان انجام می‌گیرد، افزود: در این شیوه، مادر باردار پیش از زایمان در وان آب قرار می‌گیرد و درد آن به طور محسوسی کاهش می‌یابد .

 

وی با تأکید بر اینکه استفاده از وان‌های آب گرم پیش از زایمان به طور محسوسی در این بیمارستان افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: هر بیماری که تمایل به استفاده از این روش داشته باشد، امکانات لازم در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان