اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. دى 1396 - 23:17   |   کد مطلب: 28236
مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان عنوان کرد:
شناسایی ۲۵ هزار بانوی ورزشکار سازمان یافته در استان همدان
مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان گفت: سال گذشته استان همدان بیش از ۶۵ هزار بیمه‌شده ورزشی داشت که از این تعداد بیش از ۲۵ هزار نفر را بانوان تشکیل می‌دادند.

به گزارش صبح الوند، رسول منعم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ورزش بانوان در استان‌همدان اظهار داشت: سال گذشته استان همدان بیش از ۶۵ هزار بیمه‌شده ورزشی داشت که از این تعداد بیش از ۲۵ هزار نفر را بانوان تشکیل می‌دادند.

وی افزود: هر سال استقبال بانوان از ورزش با توجه توسعه زیرساخت‌های ورزشی و حمایت دستگاه ورزش استان از بخش خصوصی بیشتر می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان با اشاره به ورزش بانوان در بخش قهرمانی گفت: طی برنامه‌ریزی صورت گرفته به دنبال این هستیم حمایت بیشتری از ورزش بانوان داشته باشیم تا در المپیک ۲۰۱۸ جاکارتا سهمیه بیشتری در بخش بانوان کسب کنیم.

منعم عنوان کرد: در حال حاضر ۳ نفر از بانوان قایقران استان در اردوی تیم ملی برای انتخابی مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ حضور دارند و دستگاه ورزش تا جایی که در توانش باشد از بانوان ورزشکار استان حمایت می‌کند تا در عرصه‌های برون‌مرزی و کشوری خوش بدرخشند.

وی با اشاره به وضعیت ورزش بانوان در بخش همگانی بیان کرد:سالن‌های ورزشی استان همدان از ساعت ۶ صبح تا ۹ صبح در بخش توجه به ورزش همگانی در اختیار ورزش بانوان قرارگرفته و در سنین مختلف در سطح مرکز و شهرستان‌های استان‌همدان به فعالیت ورزش همگانی می‌پردازند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان عنوان کرد: همچنین در طول سال همایش‌های متعددی را برای بانوان پیش‌بینی کرده‌ایم که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها همایش پیاده‌روی ویژه بانوان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان