اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. دى 1396 - 8:59   |   کد مطلب: 28242
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان خبر داد:
آزادی تعدادی از دستگیرشدگان ناآرامی های همدان
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: تعداد زیادی از دستگیرشدگان که فریب خورده بودند و ارتباطی با بیگانگان و ضدانقلاب نداشتند آزاد شدند و برخی از عوامل اصلی که پرونده آنها مستلزم تحقیقات و بررسی‌های اطلاعاتی است، هنوز در زندان به سر می‌برند.

به گزارش صبح الوند، کامران حمزه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان، با اشاره به برخی تجمعات اخیر در کشور ضمن تأکید بر اینکه مردم ما مردمان فهیمی هستند، اظهار کرد: با فریب خوردگان اغتشاشات اخیر مطمئناً با رأفت اسلامی و با کسانی که معاند و طراح این قضایا بودند به شدت برخورد خواهد شد و این دو گروه کاملاً از هم جدا هستند.

 

وی گفت: تعداد زیادی از دستگیرشدگان که فریب خورده بودند و ارتباطی با بیگانگان و ضدانقلاب نداشتند آزاد شدند و برخی از عوامل اصلی که پرونده آنها مستلزم تحقیقات و بررسی‌های اطلاعاتی است، هنوز در زندان به سر می‌برند.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان با اشاره به تأثیر شبکه‌های مجازی در اغتشاشات اخیر گفت: ضرورت دارد شبکه‌های اجتماعی خارجی که در داخل فعال است مدیریت شوند، چراکه اگر شبکه‌های اجتماعی را از نظر مسائل اخلاقی، فرهنگی و امنیتی رها کنیم حتماً دچار چالش خواهیم شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان