اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. دى 1396 - 12:53   |   کد مطلب: 28265
جانشین قرارگاه دانشجویی شهید همدانی گفت: استاندار همدان به دعوت نامه‌ای که قرارگاه دانشجویی شهید همدانی مبنی بر حضور در مناطق حاشیه شهر و رفع دغدغه و مشکلات مردم خدمتشان ارسال کرده بود، لبیک گفت و در آینده‌ای نزدیک از این مناطق بازدید به عمل خواهد آورد.
جانشین قرارگاه دانشجویی شهید همدانی

به گزارش صبح الوند، محمدمحسن صالحی مرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در همدان، با اشاره به پاسخ استاندار همدان به دعوت ایشان به مناطق حاشیه شهر اظهار کرد: استاندار به دعوت نامه‌ای که قرارگاه دانشجویی شهید همدانی مبنی بر حضور در مناطق حاشیه شهر و رفع دغدغه و مشکلات مردم خدمتشان ارسال کرده بود، لبیک گفت و در آینده‌ای نزدیک از این مناطق بازدید به عمل خواهد آورد.

وی با اشاره به اینکه استاندار همدان از این دعوت استقبال خوبی به عمل آورده و مشتاقانه آن را قبول کرد، افزود: تصمیم بر آن شد که اولین بازید در منطقه حصار امام(ره) و اسلامشهر باشد.

جانشین قرارگاه دانشجویی شهید همدانی ادامه داد: در این بازدید نمایندگانی از استانداری، فرماندار همدان و نمایندگان ادارات استان برای تسریع در انجام امور جاری این منطقه همراه استاندار خواهند بود.

وی تاکید کرد: در این بازدید مسؤولان بدون واسطه و به دور از کاغذبازی‌های اداری که هیچ نتیجه‌ای جز اتلاف وقت ندارد با مردم و یا نمایندگان مردم در مسجد امام حسین (ع) اسلامشهر دیدار کرده و از نزدیک با مشکلات این مناطق آشنا خواهند شد.

صالحی‌مرام عنوان داشت: امیدواریم مسؤولان با سعه صدر به دردهای مردم عزیز و با غیرت این منطقه گوش جان بسپارند تا روند حل مشکلات متعدد این منطقه با همت و تلاش مسؤولان به سرعت پیش رود.

وی گفت: ان‌شاءالله در هر ماه از یک منطقه بازدید به عمل می‌آید و قرارگاه دانشجویی شهید همدانی بنا بر حس عدالت‌خواهی، مشکلات مناطق حاشیه‌نشین شهر همدان را شناسایی کرده و در اختیار مسؤولان قرار می‌دهد تا به طور ویژه در جهت رفع مشکلات تلاش شود.

جانشین قرارگاه دانشجویی شهید همدانی خاطرنشان کرد: از استاندار همدان به خاطر همگام بودن با دانشجویان بسیجی در راستای احقاق آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی و توسعه و پیشرفت استان تشکر می‌کنیم.

به گزارش فارس، حدود 2 هفته گذشته قرارگاه دانشجویی شهیدهمدانی با ارسال نامه‌ای به استاندار همدان از وی درخواست کرده بود تا با حضور در مناطق حاشیه شهر همدان از نزدیک با مشکلات مردم این مناطق آشنا شده و در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان