اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. بهمن 1396 - 23:45   |   کد مطلب: 28372
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: تعزیرات حکومتی ‌متخلفان ‌صنفی همدان را ۳۶۸ میلیارد ریال جریمه کرد‌.
تعزیزات حکومتی

به گزارش صبح الوند، علیرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: در 10 ماهه امسال 8 هزار و 318 فقره پرونده تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی افزود: این پرونده تخلفات در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان هستند که بیشترین پرونده‌ها در حوزه کالا و خدمات تشکیل شده است.

حسن‌پور بیان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال با توجه به وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی مبنی بر رسیدگی و صدور حکم در چارچوب قانون است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه در 10 ماهه امسال 8 هزار و 318 فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی استان برای رسیدگی ارسال شده است، گفت: از این تعداد 5 هزار و 855 فقره پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات بود.

حسن‌پور با تأکید بر اینکه در 10 ماهه امسال یک هزار و 263 پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز به تعزیرات ارجاع داده شده است، ابراز کرد: یک هزار و 200 فقره پرونده تخلف بهداشت، دار و درمان نیز برای رسیدگی به تعزیرات ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه کالا و خدمات به 99 درصد از پرونده‌ها رسیدگی شده است، بیان کرد: در حوزه قاچاق کالا و ارز 101 درصد و در حوزه بهداشت، دارو و درمان بیش از 97 درصد پرونده‌ها رسیدگی و متخلفان جریمه شده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تأکید کرد: با ارائه پرونده‌ها تخلف به تعزیرات برای رسیدگی متخلفان توسط تعزیرات در مجموع 368 میلیارد و609 میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

حسن‌پور با بیان اینکه تعزیرات حکومتی آمادگی کامل جهت رسیدگی سریع و اجرای قاطع آراء صادره در زمینه تخلفات را دارد، اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف گزارشات خود را با روش‌های سامانه پیامکی 1000127اتاق اصناف و تارنمای t135.ir به ما اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان