اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. بهمن 1396 - 11:11   |   کد مطلب: 28395
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان از اعزام ۷۹۴مبلغه به مساجد در سطح استان از ۱۱ تا ۲۲ بهمن ماه خبر داد و گفت: در این ایام ۵۰۰۰ هزار عنوان برنامه اجرا خواهد شد.

علی دشتکی در گفت و گو با صبح الوند با اشاره به فعالیت یک هزارو ۵۰۰ مسجد در ایام الله دهه ی فجر عنوان کرد: در این راستا ۸۰۰برنامه در هیئت های مذهبی و ۳۰۰برنامه در سطح مراکز و موسسات قرآنی شهر و روستا برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره اینکه در این ایام از فعالیت های ائمه جماعت ۶۰مسجد حمات می شود افزود: در این راستا نیز دیدار و تجلیل از ۶۰خانواده شهدای فرهنگی جزء دیگر برنامه های سازمان تبلغات خواهد بود.

 

دشتکی از برگزاری جشن هایی توسط شورای فرهنگی روستا و محلات خبر در ایام یاد شده خبر داد و عنوان کرد: در این مدت ۸۵گفتمان دینی توسط سازمان تبلیغات برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری چهاردهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان خبر داد و عنوان کرد: در این جشنواره ۳۰هزار نفر شرکت خواهند کرد.

 

وی در ادامه با اشاره برگزاری مسابقه شماره ۱قرآن مساعد از برگزاری طرح زیبا خوانی و آموزش تجوید نماز در همین راستا خبر داد و تصریح کرد: اجرای برنامه های دهه فجر با هدف آشنائی نسل جوان با وضعیت نامطلوب زمان طاغوت و تبیین دستاوردهای انقلاب صورت می پذیرد.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان  از کارآمدی نظام در سایه ولایت فقیه و اولویت ها، ولایت پذیری، ترویج سبک زندگی اسلامی و تبیین مضرات آسیب های اجتماعی، تبیین شعار سال و همچنین تبیین ضرورت حضور در برنامه های دهه فجر را از جمله رویکرد های مهم این سازمان دانست و اظهار کرد: اجتماع مردمی ۲۲بهمن ماه نیز در میدان امامزاده عبدالله(ع) برگزار می شود

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان