اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. بهمن 1396 - 13:25   |   کد مطلب: 28398
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان:
اسکان اضطراری مسافران گرفتار در برف توسط هلال احمر همدان
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان از اسکان ۴مسافر گرفتار در برف در پایگاه های هلال احمر این استان طی شبانه روز گذشته خبر داد.

حمید عرفی یگانه در گفت و گو با صبح الوند با ارائه گزارش مدیریتی عملیات امداد و نجات از اول تا ۸ بهمن ماه توسط جمعیت هلال احمر استان مجموع کل حوادث به وقوع پیوسته را ۱۰مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۲مورد برف و کولاک، ۷مورد جاده ای و ۱مورد شهری بوده است.

 

وی با اعلام اینکه در مدت یاد شده ۹۶نفر حادثه دیده اند افزود: در این راستا ۴نفر در برف و کولاک، ۹۱نفر در جاده ها و ۱نفر در شهر دچار حادثه شده است.

 

عرفی یگانه همچنین تعداد کل آسیب دیدگان را طی ۸ روز گذشته ۹۵نفر اعلام کرد و بیان کرد: طی مدت ذکر شده ۴نفر در برف و کولاک، ۹۰نفر در جاده و ۱نفر در  شهر آسیب دیده است.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همچنین مجموع کل نجات یافتگان را ۶نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۵نفر جاده ای و ۱نفری شهری بوده است که هر ۶نفر به بیمارستان انتقال داده شدند.

 

وی با اشاره به اینکه طی بارش برف روز گذشته تا کنون ۴ نفر توسط جمعیت هلال احمر اسکان داده شده است ابراز کرد: در این راستای طی ۸روز گذشته تا کنون ۱۰تیم و ۳۱نفر به عملیات اعزام شده است.

 

عرفی یگانه با اشاره به اعزام ۵۹دستگاه آمبولانس از  ۴مورد عملیات رها سازی طی این مدت خبر داد و گفت: میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده ای از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت ۸دقیقه و ۸ثانیه بوده است.

 

وی زمان حضور جمعیت در صحنه حوادث جاده ای را ۹دقیقه و ۸ثانیه اعلام کرد و یادآور شد: میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده ای از آغاز تا پایان ۱ساعت و ۲۴دقیقه و ۳۴ثانیه محاسبه شده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان