اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. بهمن 1396 - 11:00   |   کد مطلب: 28441
مدیر کل ستاد بحران استان همدان با اعلام اینکه بارش برف هیچ گونه خسارتی به استان وارد نکرده است از اعزام ۶دستگاه ماشین آلات برفروبی به استان قزوین خبر داد.

به گزارش صبح الوند، علیمردان طالبی در گفت و گو با نافع،  با اشاره به اینکه طی بارش های هفته جاری سه روز پیش از شروع بارش ها اطلاعیه هشدار به تمام دستگاه های خدماتی و دولتی اعلام شده بودگفت: در این راستا تمام دستگاه ها از آمادگی نسبی لازم برخوردار بودند.

 

مدیر کل ستاد بحران استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه پیش از شروع بارش ها تمام ادارات شهرداری، راهداری، پلیس و شرکت های خدمات رسان برای جلوگیری از بروز خسارت بسیج شده بودند بیان کرد: با آغاز بارش ها تمام اقدامات لازم توسط این دستگاه ها انجام شد و خوشبختانه مانع که ایجاد خسارت شد.

 

وی با اعلام اینکه بیشتر استان های شمالی درگیر بارش برف بودند اظهار کرد: خوشبختانه تا کنون خسارتی ناشی از بارش برف به ما اعلام نشده است.

 

طالبی با بیان اینکه استان های تهران، قزوین، زنجان و قم انسداد محور داشتند افزود: در این راستا از دو روز گذشته بعد  از اتمام عملیات بروفروبی در استان ۶دستگاه ماشین آلات بروفروبی با نیروی انسانی به استان قزوین برای پاکسازی محورهای قزوین- زنجان و محور بوئین زهرا اعزام شده است.

 

وی در پایان نیز از مستقر شدن معاونت راهداری اداره کل راهداری در استان قزوین برای کمک به پاکسازی محورهای این شهرستان خبر داد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان