اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. بهمن 1396 - 14:08   |   کد مطلب: 28518
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از انهدام باندقاچاق تهیه و توزیع مواد مخدر در همدان خبر داد و تاکید کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر بطور مستمر باند ها و شبکه ها را رسد می کند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان

سرهنگ هادی قزوینه در گفت و گو با صبح الوند، از انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در ساعت ۲بامداد امروز در همدان خبر داد و افزود: در این راستاطی انجام یک عملیات ضربتی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر  220 کيلوگرم ترياک که در لوله پلیکا بصورت ماهرانه جاساز شده بود کشف و ۲دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

 

وی با اشاره به دستگیری ۳نفر از عناصر اصلی این باند بیان کرد: از این تعداد ۲نفر آقا و ۱نفر خانم بوده است.

 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه با اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر بطور مستمر باند ها و شبکه ها را رصد می کند یادآور شد: در ایام الله دهه فجر در حوزه کاهش تقاضا در ۵ منطقه شهر از جمله منوچهری، دیزج، حصار، مزدقینه و خضر نمایشگاه هایی برای ترک اعتیاد برگزار می شود.

 

وی در ادامه از برگزاری مسابقه نقاشی و برگزاری تئاتر های خیابانی در مناطق یاد شده با حضور هنرمندان استانی خبر داد و گفت: در حوزه پاکسازی نقاط آلوده پاکسازی تپه پیسا بطور مستمر انجام می گیرد و در صدد آن هستیم تا میادین اصلی شهر از جمله میدان امام را از وجود قرص فروشان پاکسازی کنیم.

 

وی در پایان گفت: برای جلوگیری از وجود مواد فروشان در پارک ها و تفرجگاه و مراکز آموزشی نیز پیرامون محیط های  آموزشی را نیز رصد خواهیم‌کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان