اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. بهمن 1396 - 10:10   |   کد مطلب: 28539
معاون امور عمرانی استانداری همدان گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ظلم ستیزی و اقتدار و عزت ملت ایران را برنمی تابند و هر روز به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش صبح الوند، محمودرضا عراقی در آیین بهره برداری از طرح های عمرانی بخش زند در جمع مردم شهر زنگنه افزود: عده ای در خارج از کشور علیه عظمت و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی سیاه نمایی می کنند.

 

وی اظهار کرد: دشمنان باید بدانند که ملت ایران محکم ایستاده اند و در تمامی عرصه ها همراه و پشتیبان رهبری و در کنار مسئولان از آرمان ها و اهداف انقلاب و شهدا دفاع می کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران با وفاق و همدلی به اهداف والای انقلاب می رسند، بیان کرد: آینده ایران روشن است و حرکت و توسعه انقلاب و نظام با هرگونه توطئه های دشمنان کند نمی شود.

 

عراقی ادامه داد: دوران قبل از انقلاب با شرایط کنونی پس از پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست و امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد رشد و توسعه در تمامی بخش ها و حوزه ها هستیم.

 

وی با اشاره به خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید با وجود تنگناها و مشکلات اقتصادی گفت: با حمایت رهبر معظم انقلاب از دولت، امنیت و آرامشی در کشور ایجاد شده تا بتوانیم اقدامات ارزشمندی را در کشور و در راستای ارائه خدمات به مردم انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان