اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. بهمن 1396 - 23:43   |   کد مطلب: 28548
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت : با همکاری دولت و مجلس برای سال آینده بودجه مناسبی برای طرح تحول نظام سلامت تصویب می‌شود.
بودجهو خجسته

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، امیر خجسته عصر امروز در همایش نماز و انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار داشت: بیش از 64 درصد از مردم استان همدان دفترچه بیمه روستایی یا شهری رایگان دارند.

وی با بیان اینکه قبل از اجرای طرح تحول سلامت، بیمه شدگان 10 درصد فرانشیز در بیمارستان‌های دولتی پرداخت می‌کردند، افزود: اما با اجرای طرح تحول سلامت بیمه شدگان هنگام مراجعه به بیمارستان‌های دولتی تنها سه درصد فرانشیز پرداخت می‌کنند.

خجسته در مورد بیمه شدگان زیرپوشش بیمه سلامت در استان بیان کرد: در استان همدان یک میلیون 350 هزار نفر بیمه شدگان زیرپوشش بیمه هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که تاکنون زیرپوشش هیچ نوع بیمه‌ای نبوده یا زیرپوشش بیمه سازمان‌های بیمه دیگر بودند که بنا به دلایلی بیمه آن‌ها قطع شده است در صورت بستری شدن در بیمارستان می‌توانند قبل از ترخیص به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد مراجعه کرده و با ارائه مدارک زیرپوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

خجسته با تأکید بر اینکه رضایت مردم به ویژه بیمه شدگان زیرپوشش از مهم‌ترین اهداف سازمان بیمه سلامت در راستای طرح تحول نظام سلامت است، تأکید کرد: با وحدت مجلس و دولت امسال بودجه مطلوبی در راستای طرح تحول سلامت برای استان اختصاص یافت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان