اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. بهمن 1396 - 22:46   |   کد مطلب: 28549
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: بنابر آمار مرکز پژوهش مجلس، رتبه استان در رونق فضای کسب و کار از ۲۴ به ۱۱ رسیده است.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، سید احمد توصیفیان بعد ظهر امروز در مجمع سالیانه بسیج کارگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: امسال 420 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید و 600 میلیارد تومان تسهیلات بخش اشتغال پرداخت شده است.

وی افزود: اقدامات مختلفی برای احیای واحدهای تولیدی در استان انجام شده و در پرداخت تسهیلات رونق تولید نیز جز 10 استان نخست کشور هستیم.

توصیفیان با اشاره به همراهی و تعامل خوب نمایندگان قوای سه‌گانه در استان بیان کرد: امروز برای شکوفایی استان نیازمند تعامل هستیم.

وی مطرح کرد: انقلاب اسلامی ایران، مردمی و مبتنی بر رهبری و مرجعیت شیعه است و اگر به برنامه اقتصاد مقاومتی که عدالت طلبانه، دانش‌بنیان و درون زاست عمل شود، بسیاری از مشکلات برطرف می شود.

توصیفیان با انتقاد از دادن آمارهای غیر مستند و گزینشی گفت: بیان این آمارها موجب ناامید کردن مردم شده و باید همه آمارهای استان را در کنار هم بیان کرد تا موجب سوء برداشت نشود.

وی، بسیج را مهمترین سازمان مردمی که از ابتدای انقلاب وجود داشته دانست و افزود: به فرموده امام راحل، کارگران در دوران جنگ تحمیلی در دو حوزه دفاع اقتصادی و نظامی واردشده و علاوه بر حضور در جبهه نبرد نگذاشتند چرخ تولید در آن دوران حساس از حرکت بازماند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به کارهای انجام شده در استان نیز گفت: در حوزه کشاورزی 42 درصد جایگزینی آبیاری تحت فشار محقق شده و در 86 درصد زمینهای مستعد نیز آبیاری نوین انجام شده است.

توصیفیان اعلام کرد: در ایجاد انرژی خورشیدی نیز جزء 3 استان نخست کشور بوده و بنابر آمار مرکز پژوهش مجلس، رتبه امسال استان در رونق فضای کسب و کار از 24 به 11 رسیده است.

وی در مورد دلیل طولانی شدن موضوع پتروشیمی هگمتان نیز تصریح کرد: 150 جلسه با وزیر نفت برای این کار برگزار شده، اما مشکل اصلی اختلاف نظر بین سرمایه‌گذاران است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان