اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. بهمن 1396 - 8:28   |   کد مطلب: 28560
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 100 هزار نفر در ارائه امار سرشماری استان به شمار نیامده اند گفت: ارائه اماراشتباه سبب شده است که این تعداد از اعتبارات بقیه استفاده کنند و از طرفی هم این صحیح نبودن سرشماری ها مانع از جدب سرمایه گذار به استان خواهد شد.

به گزارش صبح الوند، حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با صبح الوند، با اشاره به سرشماری اشتباه جمعیت استان همدان گفت: براس آمار میزان جمعیت استان همدان یک میلیون و هفت وسی هزار نفری جمعیت است که این صحیح نمی باشد.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: جمعیت استان همدان یک میلیون و هشتصد و سی هزار نفر است و صد هزار نفردر سرشماری جمعیت نادیده گرفته شده است.

 

وی با بیان اینکه این تعداد از سهم اعتبارات بقیه استفاده می کنند افزود: این در حالی است اینها میتوانند خود اعتبارات داشته باشند.

 

حاجی بابایی تصریح کرد: با این اعلام آمار یک بیستم اعتبار استان از دست رفته است و این ضربه ای مهلک به استان وارد می کند.

 

وی به بیان معضلات ارائه امار اشتباه سرشماری پرداخت و گفت: باارائه امار اشتباه بیکاری مانع از جذب سرمایه گذار و همچنین مانع از دریافت بودجه مدنظر برای استان خواهیم شد.

 

رییس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه اظهار کرد: مسئولین با ارائه دو اماراشتباه از نرخ بیکاری و سرشماری استان ضربه ای دو سویه به استان وارد کرده اند و نیاز است که شفافیت در این موضوع داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان