اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. بهمن 1396 - 20:48   |   کد مطلب: 28577
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران در دوران خفقان زده پهلوی پس از 50 سال استثمار انگلیس و آمریکا و مزدوران آنها به رهبری داهیانه امام خمینی(ره) انقلاب کردند، انقلابی ماندند و امروز انقلاب خود را صادر کردند.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین احد آزادیخواه شنبه 21 بهمن در آئین گرامیداشت مقام شامخ رهبر مبارزات مردمی ملایر در دوران انقلاب و پاسداشت شهدای انقلای در ملایر و روز ملی این شهرستان در محل مسجد جامع ملایر، افزود: محل ترویج آموزه های دینی از قلب حورزه های علمیه شکل گرفت و یک مرجع دینی و صاحب رساله، سردمدار این انقلاب بود.

وی به دوره استثمار و استبداد پهلوی اول و دوم اشاره و اظهار کرد: در آن زمان آمریکایی ها و انگلیسی ها بر روی منافع و منابع ملی و ثروت های طبیعی، تمامیت ارضی و ... ایرانیان دعوایشان بود و قانون منحوس کاپیتولاسیون ذلت و خواری را برای ما ایجاد کرده بود.

آزادیخواه مردم را صاحبان اصلی انقلاب دانست و پیوندی که این ملت با انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و رهبری دارند را عامل مهم نابودی دشمنان نظام جمهوری اسلامی قلمداد کرد.

وی گفت: با وجود تمامی خدعه ها، نیرنگ ها و توطئه هایی که آمریکا طی 39 سال از عمر انقلاب با اعمال جنگ، تحریم، ترور، فشارهای اقتصادی و شهادت مدافعان حرم، اما اقتدار و عظمت ملت ایران هرگز خدشه دار نشد.

آزادیخواه خدمات رسانی به دورترین و محروم ترین روستاها و تقاط کشور را حاصل برکت پیروزی انقلاب دانست و گفت: امام(ره) به کشور آبرو دادند و امروز نباید منکر خدمات نظام و انقلاب شویم و کاستی ها را نباید به حساب انقلاب بگذاریم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ترس و واهمه نداشتن ملت ایران از هیچ دشمنی را تفکر انقلابی خواند و گفت: مردم همیشه بیدار ایران اسلامی جز خدا از کسی هراسی به دل ندارند و با رهبری امام(ره) و توکل به خدا دست رد به سینه مستشاران رژیم پهلوی زدند و انقلاب را مال خود کردند.

آزادیخواه با اشاره به مردمی بودن انقلاب، مسئولان نظام را هر روز بیشتر از دیروز مردمی و متعهد برای خدمت به مردم دانست و با استناد به سخنان مقام معظم رهبری، راه حل مشکلات و مبارزه با فساد و تبعیض را وحدت و همدلی قلمداد کرد.

وی با بیان اینکه کسی جز خود ما نمی تواند مشکلات را حل کند، حضور رهبری، رئیس جمهور و وزرا در بین مردم و وجود آزادی کنونی در کشور را حاصل پیروزی انقلاب برشمرد و آن را غیرقابل مقایسه با قبل از انقلاب دانست و بر حفظ این آزادی و استقلال تأکید کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم با بیان اینکه اصل نظام و انقلاب خدمتگزاری صادقانه به مردم است، به خدمات خوب ارائه شده به ویژه در روستاها اشاره و اظهار کرد: تمام تلاش ما در کمیسیون تلفیق این بود تا در بودجه سال 97 فشاری به مردم وارد نشود.

آزادیخواه در بخش دیگری از سخنانش گفت: مردم انتقادها، کاستی و نواقص و مشکلات موجود را بیان می کنند اما هرگز دست از انقلاب و نظام اسلامی خود برنمی دارند و این مهم را بارها و بارها در پای صندوق های رأی، راهپیمایی ها، انتخابات مختلف، تشیع پیکر مطهر شهدای گمنام، شهدای مدافع حرم و ... به دشمنان ثابت کرده اند.

وی با استناد به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه همواره باید مراقب نفوذ دشمنان باشیم، ادامه داد: دشمنان و منافقان همراه در هر لباس و جایگاهی برای ضربه زدن به ملت، انقلاب و نظام استفاه می کنند بنابراین در این مسیر اخوت، وحدت، بصیرت، مقاومت و ایستادگی رمز پیروزی ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز انفلاب ایران در یمن، سوریه، عراق و لبنان به بارنشسته و جوانان آنها با الگوگیری از روحیه بسیجی ایرانیان به مقابله با مستکبرین جهان می پردازند، افزود: به برکت تلاش های امام ارحل(ره) و خون شهدا امروز تفکر سلامی به سراسر جهان صادر شده است.

آیت‌الله ميرشاهولد از سرمایه‌های بزرگ انقلاب اسلامی بود

نماینده مردم ملایر در خانه ملت در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: عالم مجاهد و پارسا مرحوم "آیت‌الله سيد محمد ميرشاهولد" بی شک از سرمایه‌های بزرگ انقلاب اسلامی بود که حیات نورانی و پر برکت خویش را در راه نشر و اعتلای معارف اهل بیت (ع)و ترویج مبانی امام و انقلاب، صرف کرده و منشأ برکات فراوانی برای مجامع علمی، حوزه‌ علمیه و مردم شریف شهرستان ملاير شد.

آزادیخواه افزود: آن عالم مبارز و با اخلاص که از معتمدان امام راحل(ره) بود، پیش از انقلاب با تلاش و تحمل مشقات فراوان و پس از پیروزی نهضت اسلامی، همواره در پشتیبانی از نظام اسلامی و حمایت عملی در سنگر جمعه و جماعات از امام خمینی(ره ) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، تلاش و جدیت داشت.

وی ضمن پاسداشت خدمات ارزنده و مقام شامخ علمی و معنوی آن عالم مبارز و انقلابی، یاد و خاطره ایشان را گرامیداشت و خواستار حضور پرشور مردم ملایر در راهپیمایی 22 بهمن شد و تأکید کرد: این حضور باید دشمن شکن باشد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان