اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. بهمن 1396 - 23:31   |   کد مطلب: 28653
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه توزیع گوشت و مرغ منجمد در زمان افزایش قیمت شدت می‌یابد گفت: ذخیره میوه تا اوایل اسفندماه به طور ۱۰۰ درصد در استان انجام می‌شود.
تنظیم بازار

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، منصور رضوانی جلال امروز در ستاد تنظیم بازار استان همدان اظهار داشت: در ایام دهه فجر بیش از 90 طرح در بخش کشاورزی به ارزش 75 میلیارد تومان به افتتاح رسید و یا کلنگ‌زنی شد که این طرح‌ها 20 هزار اشتغال‌زایی را به دنبال دارد.

وی بیان کرد: کالاهای اساسی چون، برنج، روغن و میوه پایانی سال پیش‌بینی شده که امسال فراوانی میوه در سطح کشور خوب بوده است.

رضوانی جلال گفت: در رابطه با توزیع گوشت و مرغ منجمد نیز در صورت اختلاف قیمت گوشت گرم، توزیع گوشت و مرغ منجمد سرعت بیشتری می‌گیرد.

رئیس جهاد کشاورزی استان همدان افزود: قیمت مرغ گرم یک هفته گذشته به هفت هزار و 600 تا 7 هزار و 800 تومان رسید که باید گوشت منجمد مرغ توزیع می‌شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان نیز در ادامه این جلسه گفت: ذخیره‌سازی به وفور انجام شده و تاکنون در این زمینه مشکلی نداشتیم، 100 درصد سهمیه سیب استان تأمین شده و 65 درصد پرتقال حمل شده و مابقی نیز در راه است که طی روزهای آتی به سردخانه می‌رسد.

رضا عباسی بیان کرد: محموله میوه تا اوایل اسفندماه به طور 100 درصد وارد استان می‌شود ضمن اینکه قیمت محصول میوه نسبت به سال 94 پایین‌تر است که امیدواریم قیمت‌ها حفظ شود و مردم از این حیث مشکلی نداشته باشند. بعد از سال تحویل نیز عرضه میوه در سطح استان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان