اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. بهمن 1396 - 13:23   |   کد مطلب: 28682
تولیت آستان قدس رضوی گفت: مشکلات کشور فقط به دست جوانان کشور و ظرفیت‌های داخل باز می‌شود، هر جا مردم را به میدان آوردیم موفق شدیم و تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی، سپردن اقتصاد به دست مردم است.

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی دوشنبه 30 بهمن در جمع مردم انقلابی نهاوند و یادواره شهدای گروه ابوذر و 850شهید شهرستان نهاوند، با بیان اینکه امروز پرچم عدالت‌خواهی در دستان مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: امروز در همه جبهه‌های دنیا مقاومت و مبارزه با استکبار حرف اول را می‌زند.

وی با بیان اینکه امروز ملت بزرگ ایران سرمایه عظیمی به عنوان خون شهدا و روحیه ایثار و مقاومت را در اختیار دارد، افزود: کشور ما دارای ذخایر غنی و نیروی انسانی است اما آنچه امروز مردم را ناراحت می‌کند فقر، بی‌عدالتی و فساد است.

وی با بیان اینکه امروز باید نیاز را در جامعه طلاب و جوانان بشناسیم، تأکید کرد: سیاسی باشید البته سیاسی بودن به معنی عضو گروه شدن نیست بلکه سیاسی بودن یعنی نیاز جامعه را خوب تشخیص دادن است.

رئیسی اظهار کرد: جوان سیاسی کسی است که بداند نیاز امروز جامعه ما منسجم‌سازی و امیدسازی است، می‌داند فتنه جدید امروز ناامید کردن مردم و ناکارآمد نشان دادن نظام است و باید از هر کاری که در تحقق خواسته دشمن است، دوری کند.

وی اضافه کرد: هر کس در جهت افزایش تولید ملی و انسجام ملی اقدام کند یک چهره سیاسی است بنابراین خط امام(ره) معیارهایی نظیر انزجار از مستکبران و حمایت از مستضعفان دارد.

وی خاطرنشان کرد: همه جریان‌های سیاسی کشور به این نتیجه رسیدند که دشمن قابل اعتماد نیست و گره‌ای نمی‌تواند از مشکلات کشور باز کند، مشکلات کشور فقط به دست جوانان کشور و ظرفیت‌های داخل باز می‌شود، هر جا مردم را به میدان آوردیم موفق شدیم و تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی سپردن اقتصاد به دست مردم است

رئیسی در ادامه خاطرنشان کرد: صمیمانه از مردم نهاوند قدردانی می‌کنم، توفیق من ۳۰ سال بیش این بود که در استان همدان خدمت می‌کردم و به مردم نهاوند به ویژه شهید آیت الله قدوسی و شهید حیدری ارادت داشته و دارم.

وی با بیان اینکه مردم نهاوند مردمی غیور و انقلابی هستند که با وجود همه تهدیدها و خطرات دشمن راه را خوب تشخیص می‌دهند و درست انتخاب می‌کنند، مطرح کرد: چرا نهاوند در دوران دفاع مقدس این همه مورد حملات هوایی دشمن قرار گرفت، شهری که گروه ابوذر را دارد، نشان از شاخص بودن نهاوند است.

وی ادامه داد: مردم نهاوند در برخورد با حکومت ستمشاهی هم در خط اول بودند و در دفاع مقدس هم بچه‌های نهاوند به ویژه حاج میرزا سلگی از چهره‌های اثرگذار بودند.

تولیت آستان قدس رضوی یادآور شد: پیشینه درخشان نهاوند را باید با تمام وجود حفظ کرد و حفظ آن در گرو همین مراسمات و ایستادگی و مقاومت در پای ارزش‌ها و آرمان‌ها است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان