اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. اسفند 1396 - 15:29   |   کد مطلب: 28731
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: دشمن می‌خواهد با کنترل برد، قدرت و توان موشکی ما آن را به یک اسباب‌بازی بی اثر بدل کن
سروری

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، پرویز سروری ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان با بیان اینکه دشمن به دنبال برجام 2 است، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد با کنترل برد، قدرت و توان موشکی ما آن را به یک اسباب‌بازی بی اثر بدل کند.

وی با بیان اینکه ما هیچ گاه به جایی تعرض نکرده و نخواهیم کرد، گفت: دشمن همواره ما را مورد تهدید قرار داده است بنابراین باید نسبت به تقویت قدرت دفاعی خود توجه داشته باشیم.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ادامه داد: قدرت موشکی ما برای دفاع مقتدرانه در زمان تهاجم است اما دشمن با چه دستاویزی می‌خواهد ملت را از حق مسلم دفاع محروم کند؟

وی افزود: هر چقدر دشمنان ما منزوی و منفور شده‌اند، ایران اسلامی به محوری اثرگذار در منطقه و جهان تبدیل شده است که باید قدر این نعمت را دانست.

سروری ادامه داد: چنانکه رهبر معظم انقلاب فرمودند ما هنوز به نقطه مطلوب در بحث عدالت دست نیافته‌ایم، برخی مسوولان که کفایت لازم را ندارند باعث نارضایتی در مردم می‌شوند که بهتر است این افراد ناکارآمد جای خود را به مسوولان شایسته دهند.

وی تأکید کرد: دشمن به دنبال آن است که با سوء استفاده از نارضایتی‌های به حق صنفی، نقاط کوچکی را در شهرهای ما دچار بحران کند و از این طریق حفره ناامنی به وجود آورد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: تحریک دراویش را باید در راستای طراحی دشمن دید که بنا داشتند اذهان عمومی را به این سمت ببرند که هر روز در ایران اغتشاش وجود دارد در حالی که نقطه قوت نظام ما امنیت بی‌نظیر در قلب آتش است.

وی افزود: رسانه‌های دشمن از بصیرت مردم و پایان یافتن اغتشاشات خیابانی بهمن ماه نا امید شده و به دنبال این هستند هر اعتراض کوچک را بزرگنمایی کنند.

سروری تأکید کرد: ما امروز پس از صد سال مبارزه مردم با استکبار و هزینه‌هایی که به سبب بی‌کفایتی شاهان مستبد داده‌ایم در اوج قله فرصت‌ها و تهدیدها قرار داریم و افزایش تهدیدها به سبب رسیدن به مرز فرصت‌هاست.

وی افزود: نیروی انتظامی ما در بحث دراویش با مذاکره، صبر و بردباری سعی کرد آنها را کنترل کند اما این آنها بودند که به سمت برهم زدن شرایط رفتند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: امروز همان کسانی که در بحث هسته‌ای کمترین تعهدات برجام را انجام نداده‌اند با کمال پررویی به دنبال مذاکره جدید هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان