اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. اسفند 1396 - 9:21   |   کد مطلب: 28808
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با اشاره به اینکه برای ایام نوروز امسال المان های جدید استفاده می شود گفت: در این راستا در ۲۰نقطه از شهر المان های جدید نصب خواهد شد.
نصب المان های نوروزی در ۲۰نقطه شهر همدان

کامران گردان در گفت و گو با صبح الوند، با بیان اینکه در سال جدید برای نصب المان ها اولویت با نوآوری و جلوگیری از هزینه است گفت: المان های گذشته کارایی لازم را نداشته و این در حالی است که با نزدیک شدن به ایام عید المان های نوروزی جدید ساخته و در ۲۰نقطه از شهر نصب می شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه هدف از انجام این اقدامات  فراهم کردن آسایش نسبی برای مسافران نوروزی در شهر همدان  و ایجاد نشاط اجتماعی است افزود: زیبا سازی شهر از جمله رنگ آمیزی باکس ها و جداول، کاشت گل های فصلی در سطح شهر و همچنین نصب المان های جدید از جمله اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری خواهد بود.

 

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان از افزایش تعداد اتوبوس های گردشگری از ۲اتوبوس به ۷اتوبوس خبر داد عنوان کرد: در این راستا به منظور اطلاع رسانی بیشتر در بحث تبلیغات رویداد گردشگری ۲۰۱۸در بدنه اتوبوس ها انجام می شود و این در حالی است که تمام مسائلی که در دید مسافرین است باید ساماندهی شود.

 

وی با اشاره به اینکه مجتمع عین القضات  همچون سال های گذشته از مسافرین استقبال خواهد کرد اظهار کرد: در این محل ستاد استقبال و اسکان مسافرین به صورت شبانه روز فعال و از این محل مسافران در سطح شهرسهیم خوهاند شد.

 

گردان همچنین با بیان اینکه برای معرفی شهر همدان اقداماتی انجام شده است عنوان کرد: طراحی یک سایت برای معرفی استان به مسافرین، تهیه بروشور از جمله اقدامات خواهد بود.

 

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان در پایان اظهار کرد: قصد داریم در اتوبوس های گردشگری تورلیدر هایی برای ارائه توضیحات لازم در رابطه با مناطق گردشگری استان به مسافرین داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان