اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. اسفند 1396 - 17:48   |   کد مطلب: 28817
رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان با بیان اینکه توزیع میوه از 25 اسفند ماه آغاز می‌شود، گفت: قیمت و مکان‌های توزیع در روزهای پایانی و در آستانه توزیع میوه اعلام خواهد شد.
میوه شب عید

به گزارش صبح الوند، مسعودعلی سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه سهمیه سیب و پرتقال استان همدان وارد شده است، اظهار کرد: امسال سیب و پرتقال زیاد است و تعاونی روستایی نیز سهمیه سیب و پرتقال را وارد استان کرده است.

وی با بیان اینکه میوه‌های وارد شده بسیار با کیفیت و بسته‌بندی شکیل هستند، افزود: میوه‌های وارد شده نیز محصول قابل قبولی است.

رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان بیان کرد: بر اساس ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی امسال قرار شده مدیریت توزیع با تعاون روستایی باشد و اگر ضرورتی بود از اصناف و شهرداری نیز استفاده شود.

 

*توزیع میوه شب عید در 40 غرفه

وی با بیان اینکه جانمایی‌ها برای عرضه میوه شب عید انجام شده است، افزود: بر این اساس مقرر شده است که با حداقل 40 غرفه و با رویکرد نصب چادر میوه شب عید عرضه شود.

سعیدی خاطرنشان کرد: امسال تعداد غرفه‌های توزیع میوه کاهش یافته است اما زمان توزیع افزایش می‌یابد و شهروندان نگرانی برای میزان توزیع نداشته باشند چون سهمیه خوبی برای همدان در نظر گرفته شده است.

وی با تأکید بر اینکه توزیع میوه از 25 اسفند ماه آغاز می‌شود، گفت: قیمت و مکان‌های توزیع در روزهای پایانی و در آستانه توزیع میوه اعلام خواهد شد.

 

*توزیع تخم مرغ دولتی با نرخ 12 هزار 600 تومان

رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان با تأکید بر اینکه بالغ بر دو هزار تن میوه وارد استان شده است، اضافه کرد: 60 درصد از میوه وارد شده به استان همدان در شهرستان همدان توزیع می‌شود.

وی از آغاز توزیع برنج با قیمت 5 هزار و 500 تومان خبر داد و گفت: پیش‌بینی شده است تا پایان سال 50 تا 60 تن برنج با نرخ دولتی توزیع شود.

سعیدی از آمادگی توزیع سبد کالا در تعاون روستایی خبر داد و یادآور شد: تاکنون یک تن تخم مرغی دولتی با نرخ 12 هزار و 600 تومان توزیع شده و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان