اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. اسفند 1396 - 11:41   |   کد مطلب: 28825
همسر شهید مدافع حرم محسن فانوسی:
حضرت ام البنین(س) در زندگی خود فقط خدا را دید
همسر شهید مدافع حرم محسن فانوسی نامداری با بیان اینکه امثال حضرت ام البنین(س) به ما نشان دادند که این دنیا ارزش معامله کردن با غیر خدا را ندارد افزود: تنها چیزی که میتواند این سختی ها را برای ما قابل تحمل کند این است که خدا شاهد می باشد و اینکه اخرتی هست که باید جواب پس بدهیم.

سمیرا حمیدی‌نامدار در گفتگو با صبح الوند، ضمن عرض تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت ام البنین(س) گفت:  همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت ام البنین (س) تنها چیزی که برای امثال ما باید اتفاق بیافتد الگو قراردادن چنین شخصیت هایی هست.

 

همسر شهید مدافع حرم فانوسی  با بیان اینکه کسانی مثل حضرت ام البنین وقتی به درجه ایثار رسیدند یعنی دو مرحله انصاف و احسان را گذرانده اند افزود: حضرت این مراحل را طی کردند تا به مرحله ایثار رسیدند و این  خیلی مساله بزرگی است و یقینا وقتی کسی به این مقام می رسد یعنی جز خدا چیزی را ندیده  و با خدا فقط دارد معامله می کند .

 

وی ادامه داد: سختی ها و مشکلات که در واقعه عاشورا و در  زندگی اشان دیدند و صبری که ایشان داشتند، نشان میدهد که  این فرد چیزی جز رضای خدا را در نظر نداشته و ما هم باید در زندگی خود چنین شخصیت هایی را الگو قرار دهیم.

 

نامداری با بیان اینکه امثال حضرت ام البنین(س) به ما نشان دادند که  این دنیا ارزش معامله کردن با غیر خدا را  ندارد  افزود: تنها چیزی که میتواند این سختی ها را برای ما قابل تحمل کند این است که خدا شاهد می باشد و اینکه آخرتی هست که باید جواب پس بدهیم.

 

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری روز شهادت این بزرگوار به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: این مسایل و این نامگذاری روزها نباید فقط ارزش نامگذاری و یاداوری  یک واقعه و اتفاقی  را داشته باشد.

 

همسر شهید مدافع حرم  با بیان اینکه در جامعه امروز ما دختران جوانمان اسطوره های قشنگی هستند هستند افزود: اسطوره هایی که میتوانیم از آنها استفاده کنیم زیرا الان دشمن رو ملاک های ما دست گذاشته است.

 

وی افزود: چیزی که الان در جامعه خودمان داریم میبینیم مادران شهدایی هستند که دارند از همه زندگی خودشان میگذرند و همسران شهدایی که از آرزوها و اوج لذت هایشان چشم پوشی میکنند.

 

نامداری در پایان اظهار کرد: وجود یک همسر برای یک همسر جوان خیلی ارزشش بالاتر است ولی وقتی یک زن همه هستی خودش میگذرد و به ظاهر چارچوب امنیت را از خودش دور می کند و راهی یک راهی میکند که شاید دیگر برنگردد تنها چیزی که مقاومش میکند وجود همان همسران است که ما را با راه خودشان همراه کردند و خدا را شاکریم عزیزانی که خدا به ما داده با شهادت از ما جدا شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان