اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. اسفند 1396 - 14:22   |   کد مطلب: 28837
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان پیش‌بینی کرد
کاهش 10 درصدی بارندگی در فروردین‌ماه 97 در همدان
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: با توجه به پیش‌بینی فصلی که برای اسفند و فروردین داشتیم، امکان کاهش 10 درصدی بارندگی‌ها در فروردین‌ماه سال آینده در استان وجود دارد.

به گزارش صبح الوند، محمدحسن باقری‌شکیب در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به کاهش 22 درصدی بارندگی‌ها نسبت به بلندمدت در استان همدان افزود: در سال زراعی جدید بیشترین بارندگی مربوط به شهرستان اسدآباد با 220 میلیمتر بارندگی بوده و کمترین میزان بارندگی نیز در ایستگاه شهرستان ملایر با 87 میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: استان همدان در سال زراعی جدید با 11 درصد کاهش بارندگی‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه بوده است.

باقری‌شکیب با بیان اینکه بیشترین کاهش بارندگی مربوط به شهرستان ملایر بوده است، ادامه داد: میزان بارندگی‌ها در این شهرستان نسبت به سال گذشته 57 درصد کاهش و نسبت به بلندمدت 47 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی به بیان وضعیت آب‌وهوایی همدان پرداخت و گفت: امروز آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد همراه است که پیش‌بینی می‌شود از فردا شب تا روز دوشنبه شاهد افزایش ابر و وزش شدید باد باشیم.

این کارشناس هواشناسی از ورود موج بارشی ضعیف به استان در روز سه‌شنبه خبر داد و اظهار کرد: در طول این هفته با افزایش یک تا 1.5 درجه‌ای دما به صورت روزانه مواجه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته دمای هوای همدان بین صفر تا 13 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است، تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته شهرستان رزن با 2 درجه سانتیگراد زیر صفر سرد‌ترین و فامنین با 14 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان بوده است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان