اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. اسفند 1396 - 18:44   |   کد مطلب: 28839
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان اعلام کرد
صدور 421 جواز تأسیس صنعتی در همدان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از صدور 421 جواز تأسیس صنعتی و طرح توسعه در سالجاری خبر داد و گفت: صدور جواز تأسیس صنعتی نسبت به سال گذشته رشد 58 درصدی دارد.

به گزارش صبح الوند، حمیدرضا متین در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: در 10 ماهه امسال 421 جواز تأسیس و طرح توسعه در استان همدان صادر شده است در حالیکه در کدت مشابه سال گذشته 268 فقره جواز تأسیس صادر شده بود.

وی با بیان اینکه رشد در صدور جوازهای تأسیس صنعتی به علت پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی بوده است، ادامه داد: تا کنون 36 متقاضی دریافت جواز تأسیس در استان همدان وجود دارد که در صورت داشتن شرایط و پیگیری متقاضیان پیش‌بینی می‌شود 28 مجوز تا پایان سال صادر شود.

متین با اشاره به اینکه دولت پول بیشتری تزریق کرده و امکان اخذ تسهیلات را افزایش داده به همین جهت مردم به راه‌اندازی واحدهای تولیدی روی آوردند و رشد خوبی در این زمینه به وجود آمده است، اضافه کرد: در تمامی زمینه‌های تولیدی متقاضی دریافت مجوز تأسیس وجود داشته از جمله اینکه در صنایع فلزی و غیرفلزی، چوب و مصنوعات چوبی متقاضی زیادی وجود داشته است.

وی با تأکید بر اینکه 540 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: تا کنون 431 میلیارد تومان در بخش رونق تولید به 287 واحد تولیدی تسهیلات پرداخت شده است و 90 تا 110 میلیارد تومان نیز تا پایان سال پرداخت خواهد شد که در مجموع 540 میلیارد تومان پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان یادآور شد: امسال بیش از 1000 میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک‌های استان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

وی بیان کرد: در 10 ماهه امسال 62 فقره پروانه بهره‌برداری ناشی از طرح و توسعه در استان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 53 فقره بوده رشد 17 درصدی دارد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان