اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. اسفند 1396 - 15:27   |   کد مطلب: 28861
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خبر داد
فعالیت 150 واحد نانوايي كشيك در ايام نوروز در همدان
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از فعالیت بیش از 70 درصد نانوایی‌های این استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش صبح الوند، علیرضا شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه 150 واحد نانوایی در ایام نوروز کشیک خواهند بود و از صبح تا شب نان تولید خواهند کرد، افزود: فقط 30 درصد از مجموع نانوایی‌های استان در ایام نوروز در مرخصی بوده و تعطیل خواهند بود.

وی با تأکید بر اینکه در طول دو سال اخیر مشکلی در زمینه عرضه نان در نانوایی‌ها نداشتیم، خاطرنشان کرد: در نوروز سال آینده نیز با توجه به تأمین آرد و کشیک نانوا‌ها مشکلی در عرضه نان نخواهیم داشت.

شجاعی با بیان اینکه در سالجاری تقریبا 15 درصد مرخصی‌ها کاهش یافته و کشیک‌ها نیز 1.5 برابر افزایش داشته است، تصریح کرد: به ستاد اسکان و سفر استان پیشنهاد داده‌ایم به هنگام پذیرش مسافران محل نانوایی‌های کشیک را هم اطلاع‌رسانی کنند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از فعالیت 550 واحد رسمی و مجاز تولید نان در همدان خبر داد و خاطرنشان کرد: هیچ واحد بدون مجوزی در همدان نداریم.

شجاعی با اشاره به اینکه واحدهای غیرمجاز تولید نان به حوزه تولید نان سنتی برمی‌گردد، اظهار کرد: در سال آینده این واحدها ساماندهی می‌شوند و در مجتمع‌های نان اقدام به تولید نان بسته‌بندی شده و با نشان بهداشتی خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان