اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. اسفند 1396 - 15:38   |   کد مطلب: 28872
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان همدان:
هنوز زمان توزیع اسکناس نو در استان‌ها ابلاغ نشده است
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان همدان از رشد 18 درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج در سال 96 در استان خبر داد و گفت: در 11 ماهه امسال 29 هزار و 126 فقره تسهیلات ازدواج در استان همدان پرداخت شده است.

به گزارش صبح الوند، محمد طوماسی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: در 11 ماهه امسال 2913 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج توسط بانک‌ها استان همدان پرداخت شده که نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است.

مدیر امور شعب بانک ملی استان همدان تصریح کرد: در حال حاضر در استان همدان 5570 نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج قرار دارند که برخی در حال تکمیل پرونده هستند.

وی با اشاره به اینکه هنوز میزان و زمان توزیع اسکناس نو در استان‌ها به بانک‌ها ابلاغ نشده است، یادآور شد: در استان تهران توزیع اسکناس نو از 21 اسفند آغاز خواهد شد اما هنوز چیزی در این رابطه به استان‌ها اعلام نشده است.

طوماسی با تأکید بر اینکه در زمینه تأمین نقدینگی تمهیدات لازم اندیشیده شده است، ادامه داد: نگرانی در زمینه تأمین نقدینگی پرداخت‌های پایان سال ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها وجود ندارد و هر چه نیاز بازار باشد، تأمین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های خودپرداز در ایام تعطیلات نوروز به‌روز شده و آماده به‌کار هستند و شماره تماس افراد کشیک نیز بر روی این دستگاه‌ها نصب شده است تا در صورت بروز مشکل با آن تماس بگیرند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان همدان تأکید کرد: سقف پرداخت اسکناس توسط دستگاه‌های خودپرداز به 500 هزار تومان افزایش می‌یابد به‌طوریکه از یکم تا 15 فروردین سال 97 دستگاه‌های خودپرداز تا سقف 500 هزار تومان پرداخت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بعضی از بانک‌ها از اسفند امسال سقف پرداخت خودپردازها را از 200 هزار به 500 هزار تومان افزایش داده‌اند، یادآور شد: شعب کشیک بانکی در ایام  29 اسفند، دوم و 4 فروردین از ساعت 9 تا 12 در شعب مرکزی شهرستان‌ها و شعب منتخب خدمات‌رسانی می‌کنند. 

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان