اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. اسفند 1396 - 10:47   |   کد مطلب: 28874
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:
ارائه طرح اعاده اموال نامشروع مسولین یک طرح انقلابی است
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ارائه طرح اعاده اموال نامشروع مسولین یک طرح انقلابی است گفت: این یک طرح بسیار مناسب است که اگر به نتیجه برسد تمام احاد مردم را خشنود خواهد کرد.

به گزارش صبح الوند، حسن بهرام نیا در گفت و گو با صبح الوند، با اشاره به اینکه طرح اعاده اموال نامشروع توسط بخشی از نمایندگان ارائه شده است و تعدای نیز آن را امضا کرده اند افزود: این طرح برای رسیدگی به اموال مسئولینی که در گذشته در حاکمیت نقش داشته اند ارائه شده است به گونه ای که اگر در مجلس مصوب شود باعث اعتماد سازی در جامعه خواهد شد.

 

وی همچنین ارائه این طرح توسط تعدادی از نمایندگان را یکی از سازوکار ها در رابطه با اعتماد سازی مردم دانست و بیان کرد: امید است این طرح امضا شده و پس از طی کردن فرآیند کاری و کارشناسی های لازم به داخل صحن آمده و در داخل صحن رای بیاورد.

 

بهرام نیا با بیان اینکه  طرح  در راستای برطرف کردن شک، شبهه، ابهامات و تکدر خاطر مردم که بوسیله برخی اشخاص بوجود آمده توسط نمایندگان  مطرح شده است اظهار کرد: طرح اعاده اموال نامشروع از مطالبات جدی مردم و مسئولین خواهد بود.

 

وی اجرای این طرح را یک مطالبه درست از ناحیه مردم بوسیله نمایندگانشان برشمرد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر پس از گذشت ۴دهه از عمر  انقلاب برخی یک شبه راه صد ساله را طی کرده اند که این ها تمام باید مشخص شود که پول آن ها از چه طریقی به دست آمده است.

 

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به عقیده من کسی با این طرح مخالف نخواهد بود افزود: در این راستا تنها کسانی با این طرح مخالفند که احساس کنند منافعشان به خطر افتاده و این افراد کسانی هستند سعی کنند به هر شکلی یک راه گریزی با انواع مختلف گفتمانی و کلامی پیدا کرده و مخالفت خود را اعلام کنند.

 

وی در پایان با تاکید بر اینکه این طرح از طرح های بسیار خوب است که اگر به نتیجه برسد از طرح های نیز انقلابی خواهد  گفت: این طرح در راستای خشنود کردن تمام آحاد مردم اجرا و در راستای بوظیفه عمل کردن رسالت نمایندگان این طرح است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان