اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. اسفند 1396 - 19:05   |   کد مطلب: 28888
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان خبر داد
آغاز پیش‌فروش بلیط‌های نوروزی بدون افزایش قیمت
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از آغاز پیش‌فروش بلیط‌های نوروزی بدون افزایش قیمت خبر داد.
بلیط نوروزی

به گزارش صبح الوند و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری با بیان اینکه قیمت بلیط برای ایام پیک نوروز ۹۷ افزایش نمی‌یابد، افزود: در این طرح مردم به شکل حضوری و غیرحضوری می‌توانند نسبت به خرید بلیط‌های نوروزی اتوبوس اقدام کنند همچنین امکان پیش‌خرید بلیط اتوبوس برای ایام 17 بهمن 96 تا 15 فروردین 97 از طریق اینترنتی نیز فراهم شده است.

وی رفاه حال مسافران و رعایت اصل مشتری‌مداری را دلایل عدم افزایش قیمت بلیط های اتوبوس در نوروز 97 عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های ما در سفرهای نوروزی، کنترل سیستم‌های فنی توسط کارشناسان برای افزایش ایمنی مسافران هنگام سفر و برنامه‌ریزی لازم برای جلوگیری از خستگی مسافران در مسیرهای طولانی است.

رودباری بیان کرد: انجمن‌های صنفی شرکت‌های مسافربری موظف هستند نسبت به کنترل نرخ نوروزی بدون هر گونه افزایش و تأکید بر توقف اول وقت برای انجام فریضه نماز مسافران و افزایش ظرفیت پیش‌فروش اینترنتی سرویس‌های نوروزی تا پایان طرح اقدامات لازم را انجام دهند.

60 درصد ماشین‌آلات راهداری همدان بالای 25 سال سن دارند

رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان نیز از سن بالای 25 سال برای بیش از 60 درصد از ماشین آلات راهداری خبر داد.

آرش آزادی با بیان اینکه این فرسودگی عملیات راهداری را با مشکل مواجه کرده است، اظهار کرد: در حال حاضر میانگین سن ماشین‌آلات سنگین این اداره‌کل 26 سال، نیمه‌سنگین 27 سال و سبک 25 سال است.

وی افزود: هم‌اکنون 407 دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات زیرنظر راهداری استان همدان وجود دارد که از این تعداد تنها 288 دستگاه فعال و آماده به‌کار است.

آزادی در زمینه بازسازی دستگاه‌های نیمه‌سنگین نیز یادآور شد: امسال 15 دستگاه از ماشین‌آلات نیمه‌سنگین این اداره بازسازی شدند و 9 دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری نیز در سالجاری اضافه شد.

انتهای پیام

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان