اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. فروردين 1397 - 10:02   |   کد مطلب: 29067
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان:
انجام 218مأموریت مرتبط با حوادث ترافیکی در همدان
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان از اجرای ۲۱۸ مورد مأموریت مرتبط با حوادث ترافیکی در اورژانس استان همدان طی اجرای طرح سلامت نوروزی خبر داد.

به گزارش صبح الوند، دکتر حبیب معصومی با اشاره به آغاز طرح نوروزی اورژانس از ۲۴ اسفند ۹۶ اظهار کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۲۱۸ مورد مأموریت مرتبط با حوادث ترافیکی در سراسر استان توسط تیم های فوریت های پزشکی انجام شده است.

 

وی افزود: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی در این مدت ۱۳۴ مورد مأموریت مرتبط با حوادث غیر ترافیکی داشته است همچنین ۴۲۸ مورد مأموریت مرتبط با بیماری ها صورت گرفته است.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان با اعلام اینکه در مجموع طی این مدت ۷۸۰ مورد مأموریت اورژانس و امداد انجام شده است گفت: در همین مدت ۱۷ هزار و ۵۶۳ مورد بیمار یا مجروح در بیمارستان های استان به صورت سرپایی درمان شده اند.

 

وی تشریح کرد: تعداد افرادی که در این مدت در بیمارستان های استان بستری شده اند ۲ هزار و ۷۵۷ نفر بوده است و در مجموع، ۲۰ هزار و ۴۳۶ عملیات بیمارستانی در این محدوده زمانی انجام شده است.

 

معصومی در پایان از آماده باش کلیه نیروهای اورژانس، کادر درمان و ایستگاه های سلامت نوروزی در ارائه هرچه بهتر خدمات طی ایام نوروز خبر داد.

منبع:نافع

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان