اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. فروردين 1397 - 14:18   |   کد مطلب: 29173
نماینده مردم اهواز گفت: در حال گفت وگو با رییس سازمان صدا وسیما برای موضوع توهین به قومیت ها هستیم.

به گزارش صبح الوند به نقل از برنا، «علی ساری» نماینده اصلاح طلب مردم اهواز در مجلس، درباره اعتراضات اخیر در اهواز وچند شهرستان آن گفت: اعتراض هایی که چند روز گذشته در اهواز شاهد بودیم به دلیل توهین به قومیت ها توسط صداوسیما بوده است. یک بار به قومیت بختیاری، به لرها، کردها، ترک ها، و حالاهم به عرب ها توهین کرده اند.

او در ادامه گفت: صدا وسیما متاسفانه این اقدام توهین آمیز را انجام داده است. البته تاکید می کنم که در حال حاضر اعتراضات نسبت به روزهای اول کمرنگ شده است. از طریق مراجع قانونی پیگیر این موضوع هستیم، تا بتوانیم موضوع را حل وفصل کنیم.

این عضو کمیسیون اجتماعی در پایان اظهار کرد: نمایندگان مردم اهواز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس خبرگان در حال گفت وگو با آقای عسگری رییس سازمان صدا وسیما هستند تا این مسئله را حل وفصل کنند.

به گزاش برنا، ماجرا از آنجا آغاز شد که در یکی از میان برنامه های کلاه قرمزی از تلویزیون پخش شد، کودکی عروسک هایی که لباس اقوام مختلف ایرانی را پوشیده بودند، در مناطقی که این اقوام اکثریت دارند، روی نقشه نصب می کند.

وقتی نوبت به بخش خوزستان می رسد، تنها عروسکی که لباس بختیاری‌ها را به تن دارد روی تابلو نصب می‌شود و خبری از عروسک ملبس به پوشش عرب‌های خوزستان نیست. همین موضوع باعث اعتراضات شدید مردم عرب زبان اهواز به صداوسیما شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان