اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1397 - 13:39   |   کد مطلب: 29232
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موضوع سرمازدگی‌ها همه ساله مشکل عمده بسیاری از کشاورزان و باغداران است، گفت: با این معضل بخشی از محصولات کشاورزی کشاورزان از بین می‌رود.
نماینده مردم ملایر

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به اینکه شهرستان ملایر از نظر وجود باغات میوه به ویژه انگور بخش عمده‌ای از تولیدات باغی استان و کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: با این وجود همه ساله شاهد سرمازدگی بخشی از باغات شهرستان و خسارت آن به باغداران هستیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه دستگاه‌های متولی هم به سختی در این زمینه کمک می‌کنند و بیمه‌ها ضعیف وارد می‌شوند و این باعث شده کشاورزان و باغداران ما آسیب بیشتری ببیند.

وی اضافه کرد: تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از باغداران و کشاورزان آسیب‌‌دیده از سرمازدگی متنی را در هفته گذشته خطاب به رئیس جمهور تهیه کردیم.

آزادیخواه گفت: در این متن موضوع سرمازدگی و خسارات وارده به کشاورزان و باغداران در سراسر کشور توضیح داده شده که رئیس جمهور سریع در زمینه پرداخت خسارت به کشاورزان تدبیری کند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 60 نفر از نمایندگان مجلس این متن را امضا کردند و ما به دنبال این هستیم که موضوع را از سایر دستگاه‌ها به ویژه جهادکشاورزی پیگیری کنیم تا بتوانیم برای حمایت از کشاورزان خسارت وارده را بگیریم.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان