اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. خرداد 1397 - 10:08   |   کد مطلب: 29271
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان :
شناسایی 75 واحد متخلف در ماه رمضان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه در اجرای طرح ضیافت با تشدید گشت‌های مشترک تعزیرات ۷۵ واحد متخلف شناخته شد، گفت: تعزیرات حکومتی همدان با متخلفان صنفی در ماه مبارک رمضان برخورد قاطع می‌کند.

به گزارش صبح الوند، علیرضا حسن‌پور با اشاره به نظارت‌ها بر اصناف در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: طرح ضیافت با تشدید گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی همدان اجرا و با متخلفان برخورد شد.

 

وی افزود: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و نظارت بر اصناف در ایام ماه مبارک رمضان گشت‌های مشترک در حوزه‌های صنفی و بهداشتی تشدید و تاکنون 31 کیپ تشکیل و 148 واحد صنفی بازرسی شد.

 

حسن‌پور بیان کرد: در اجرای طرح ضیافت با تشدید گشت‌های مشترک تعزیرات 75 واحد متخلف شناخته و پس از اجرای تشریفات قانونی، متخلفین مجموعاً به مبلغ 273 میلیون 800 هزار ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند‌.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: تمرکز گشت‌های ویژه بر صنوف قصابان، قنادان، لبنیات، پروتئین، نانوایان، میوه و تره‌بار و رستوران‌ها است.

 

حسن‌پور تأکید کرد: قنادی‌ها با رعایت خالص فروشی، وزن جعبه شیرینی را از مجموع وزن کالا کسر کنند و در غیر این صورت به اتهام کم‌فروشی مجازات می‌شود.

 

وی در مورد راه‌های ارائه گزارشات و شکایات از سوی شهروندان تصریح کرد: پل ارتباطی تعزیرات حکومتی و اصناف با شهروندان شماره تلفن 32523442 اداره کل تعزیرات حکومتی و سامانه پیامکی 1000127 اتاق اصناف است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان