اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. خرداد 1397 - 13:36   |   کد مطلب: 29361
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان خبر داد
فعالیت 241 پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در همدان
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و‌ پرورش استان همدان با بیان اینکه امسال ۲۴۱ پایگاه برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در استان همدان فعال است، گفت: شعار امسال «هر دانش‌آموز، یک مهارت» عنوان شده است.
 اوقات فراغت در همدان

به گزارش صبح الوند، حسن آقا یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه شعار امسال فصل اوقات فراغت «هر دانش‌آموز یک مهارت» است، اظهار کرد: طی هماهنگی‌هایی صورت گرفته امسال هنرستان‌ها برای آموزش برخی از مهارت‌ها در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان 241 پایگاه در پژوهشسراها، کانون‌های فرهنگی و هنری، دارالقرآن‌ها، سالن‌های ورزشی، و مدارس در نظر گرفته است، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود 38 درصد از دانش آموزان دختر و پسر در کانون‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش جذب شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه از 38 درصد پیش‌بینی شده که استقبال در بخش پسران بیشتر باشد، افزود: امسال به مناطق حاشیه شهر و مناطق محروم نیز در برنامه‌ها توجه ویژه شده است.

وی با بیان اینکه امسال همچون سال‌های گذشته به اردوهای دانش‌آموزی توجه شده است، گفت: در برنامه‌های امسال به عدالت‌بخشی و کیفیت‌بخشی به اوقات فراغت دانش آموزان توجه ویژه شده است.

یوسفی افزود: بخشی از اردوها شرکت از مسابقات قرآنی، اردوهای بنیاد علوی، مسابقات فرهنگی، هنری و زیارت اولی‌هاست.

وی با بیان اینکه برنامه‌های در نظر گرفته شده در رشته‌های مختلف در کانون‌های اوقات فراغت برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: از جمله آن می‌توان به آموزش‌های علوم و معارف، بخش رایانه، کلاس‌های قرآنی، نجوم و چرتکه اشاره کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان یکی دیگر از برنامه‌ها را برگزاری طرح‌ هجرت عنوان کرد و افزود: در این طرح‌ها دانش‌آموزان در عرصه سازندگی، تعمیر، نقاشی و پرده‌دوزی و بازسازی مدارس شرکت دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان