اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. تير 1397 - 13:45   |   کد مطلب: 29457
مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: میزبانی رقابت های بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور به همدان واگذار شد.

به گزارش صبح الوند، علی ثقفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها از 27 تیرماه جاری و به مدت 6 روز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه امکانات و تجهیزات لازم برای میزبانی شایسته از این رقابت ها مهیا شده و آماده پذیرایی از تیم های شرکت کننده هستیم پیش بینی کرد: بیش از 300 ورزشکار و مربی در این دوره از مسابقات حضور یابند.
ثقفی افزود: تاکنون 18 تیم برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند و محدودیتی برای افزایش تعداد تیم ها نیست.
وی خاطرنشان کرد: نام نویسی اعضای تیم های متقاضی حضور در مسابقات بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور با توجه به شرایط تعیین شده در سامانه پذیرش در وب سایت معاونت فرهنگی و دانشجویی به آدرس http://tbmfd.behdasht.gov.ir انجام خواهد شد.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی همدان با قدردانی از حمایت های صورت گرفته از سوی مسئولان این دانشگاه در میزبانی این رقابت ها گفت: ریاست و معاونان و مدیران دانشگاه در پذیرش این میزبانی و تجهیز امکانات مورد نیاز حمایت خوبی داشتند.
ثقفی افزود: در حال رایزنی با مدیران اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان هستیم تا تورهای همدان گردی را در راستای رویداد 'همدان 2018' برای تیم های شرکت کننده در مسابقات بسکتبال دانشجویان علوم پزشکی کشور برگزار کنیم.
وی یادآور شد: هشت تیم برتر این دوره از مسابقات به المپیاد ورزشی دانشگاه علوم پزشکی کشور راه می یابند.
دانشگاه علوم پزشکی همدان امسال برای نخستین بار میزبانی مسابقات ورزشی سطح کشور را عهده دار شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان