اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. تير 1397 - 13:56   |   کد مطلب: 29487
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان کیف و کفش همدان گفت: امسال استقبال از اجناس ایرانی افزایش یافته به گونه‌ای که ۹۰ درصد از کفش‌های تابستانی عرضه شده در بازار محصول تولید داخلی است.

به گزارش صبح الوند، احمد گازرانی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری تسنیم در همدان، اظهار داشت: ازاوایل خرداد ماه عرضه کفش‌های تابستانی در بازار آغاز شده و بخاطر گرمای هوا استقبال از این نوع کفش‌ها افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: امسال به دلیل حمایت از کالای ایرانی بیش از 90 درصد کفش های عرضه در بازار تولید داخلی اس و بخشی از آن نیز تولید استان همدان است.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان کیف و کفش همدان با بیان‌اینکه استان ما در زمینه دوخت کفش‌های زنانه موفق عمل کرده است، ابراز کرد: 80 درصد از کفش‌های تابستانی زنانه و 20 درصد از کفش های مردانه و بچگانه موجود در بازار محصول تولیدکنندگان استان همدان است.

گازانی با تاکید بر اینکه واردات کفش‌های خارجی را به حداقل رساندیم، تصریح کرد:مابقی کفش‌های مورد نیاز بازار از استان‌هایی مانند قم، تهران، اصفهان و تبریز به بازار همدان وارد می‌شود.

وی با بیان‌اینکه قیمت کفش‌های تابستانی موجود در بازار نسبت به سال گذشته درصد کمی افزایش قیمت داشته است، گفت:این افزایش قیمت هم بخاطر افزایش نرخ مواد اولیه و نقدفروشی مواد اولیه بوده است. در سال‌های گذشته تهیه و خرید موا د اولیه به شکل چکی هم امکان‌پذیر بوده است.

1000 تولیدی کفش در همدان فعال است

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان کیف‌وکفش همدان با بیان‌اینکه 1000 تولیدی ‌کفش در استان همدان فعال است، اظهار داشت: 90 درصد از این تولیدکنندگان زنانه‌دوز هستند.

گازرانی با تاکید بر اینکه استقبال و خرید از  تولیدات داخلی در رونق اقتصادی و اشتغالزایی کشور و استانمان موثر است، ابراز کرد: با حمایت از تولیدکنندگان داخلی و دوری از خرید اجناس خارجی می‌توانیم در راه توسعه اقتصادی کشور گام برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان