اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. تير 1397 - 10:26   |   کد مطلب: 29517
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان:
ضرورت ساماندهی مساعدتهای شهرداری به تشکل ها و نهادهای مردمی
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان بر ضرورت ساماندهی مساعدتهای شهرداری به سازمان ها و تشکل های مردمی تاکید کرد.
 نهادهای مردمی

به گزارش صبح الوند، رضوان سلماسی در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا با موضوع بررسی طرح پیشنهادی شیوه نامه ساماندهی مساعدتهای شهرداری گفت: با توجه به اینکه سالانه بودجه ای از شهرداری بویژه در حوزه ستادی و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی برای کمک و مساعدت به تشکل ها و نهادهای مردمی پرداخت می شود و بر این اساس این مساعدتها باید ساماندهی شود.

سلماسی با اشاره به تدوین طرح پیشنهادی شیوه نامه ساماندهی مساعدتهای شهرداری توسط سازمان اجتماعی فرهنگی ورزشی اظهارکرد: رویکرد مدیریت شهری در زمینه مساعدت و کمک ها به تشکل ها و سازمانها، مساعدت محور نبوده بلکه مشارکت محور است.

وی با بیان اینکه در امر ساماندهی مساعدتها هدف ارتقای مشارکتهای مردمی است، افزود: جامعه هدف در این طرح تمامی سازمانهای مردم نهاد و تشکل های مردمی دارای پروانه فعالیت است و مشارکتها به صورت هدفمند و یکپارچه انجام خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: بر اساس این طرح تمامی درخواست های مساعدت تشکل های مردم نهاد به صورت الکترونیکی و نظامند از درگاه اینترنتی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان انجام خواهد شد و پس از بررسی این درخواست ها در کمیته ی مربوطه با توجه به سوابق و توانمندی های هر سمن تصمیم به مساعدت گرفته و به منطقه یا سازمان متولی ابلاغ می گردد.

رضوان سلماسی برایجاد بانک اطلاعاتی سمن های فعال مدیریت شهری و تهیه گزارشات سالانه مربوط به مساعدت ها تاکید کرد.

گفتنی است، در ادامه کارشناسان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان به ارائه گزارشی از طرح پیشنهادی شیوه نامه ساماندهی مساعدتها پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان