اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. تير 1397 - 22:54   |   کد مطلب: 29528
مردم کانادا در واکنش به اقدام «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در راه‌اندازی جنگ تجاری با کشورشان، محصولات آمریکایی و سفر به ایالت‌های این کشور را تحریم کرده‌اند.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، وبگاه کانادایی «CTV News» گزارش داده مردم این کشور با راه‌اندازی کارزارهایی در شبکه‌های اجتماعی از هموطنانشان خواسته‌اند از احترام کشورشان در برابر حملات لفظی ترامپ علیه نخست‌وزیر کانادا و راه‌اندازی جنگ تجاری با این کشور دفاع کنند.

در توئیتر، مردم با هشتگ‌های #BuyCanadian (جنس کانادایی بخر)، #BoycottUSProducts (جنس آمریکایی را تحریم کن) و #BoycottUSA (تحریم آمریکا) حمایت خودشان را از این پویش اعلام کرده‌اند.

یکی از کاربران در توئیتر عکسی را از سبد خریدش منتشر کرده و نوشته است: «اولین سبدِ خرید از کالاهای عاری از ترامپ؛ اولویت با کالاهای فوق‌العاده کانادایی و محصولات کشورهایی است که رابطه قوی‌تری با آنها داریم.»

سایر شهروندان کانادا هم هموطنانشان را از خرید محصولاتی مانند پرتغال فلوریدا بر حذر داشته و خواستار تحریم برندهای مهم آمریکایی مانند «استارباکس»، «والمارت» و «مک‌دونالد» شده‌اند.

«جاستین ترودو»، نخست‌وزیر کانادا اقدام دولت ایالات متحده برای وضع تعرفه بر محصولات وارداتی از کانادا را «توهین‌آمیز و غیرقابل قبول» خوانده است. ترامپ در توئیتر به ترودو پاسخ داد و وی را «بسیار ضعیف و غیرصادق» توصیف کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان