اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. تير 1397 - 22:53   |   کد مطلب: 29550
با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت پزشکی ورزشی استان همدان رشید حیدری مقدم برای یک دوره ۴ ساله دیگر به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، امروز مجمع انتخاباتی هیئت پزشکی ورزشی استان همدان با حضور ملک محمدی، دبیر فدراسیون و رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان در سالن کنفرانس استادیوم شهید شمسی‌پور برگزار شد و رشید حیدری مقدم با کسب 14 رای از 14 رای مجمع برای یک دوره 4 ساله دیگر ریاست این هیئت را برعهده گرفت.

فعالیت کلینیک وررزشی در همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مجمع با بیان اینکه هیئت پزشکی ورزشی استان همدان با عملکرد مناسب خود در پیشرفت ورزش همدان نقش محوری و مهم ایفا کرده اظهار داشت: این هیئت با برگزاری کلاس‌های آموزشی و تعامل با فدرسیون و هیئت‌های شهرستانی فعالیت چشمگیر و تاثیرگذاری در 4 سال گذشته داشته است.

رسول منعم افزود: از مهمترین اقدامت هیئت پزشکی ورزشی استان همدان می‌توان به  پروژه کلینیک فیزیوتراپی ورزشی ویژه ورزشکاران اشاره کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به رشد 300 درصدی کسب سهمیه بازی‌های آسیایی جاکارتا نباید سهم هیئت پزشکی ورزشی استان همدان را در این موفقیت نادید گرفت.

منعم خاطرنشان کرد: هیئت پزشکی ورزشی نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت ورزشکاران استان همدان ایفا می‌کند و ما از عملکرد این هیئت در ادوار گذشته رضایت داریم. 

14رای موافق مجمع به حیدری مقدم

پس از سخنان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اعضای مجمع آرای خود را برای انتخاب رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان همدان به داخل صندوق انداختند که پس از شمارش آرا 14 رای مجمع را به خود اختصاص داد و برای یک دوره 4 ساله ریاست این هیئت را برعهده گرفت.

افزایش 18 درصدی آمار بیمه شدگان ورزشی

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان همدان در پایان مجمع ضمن تشکر از اعضا برای اعتماد دوباره به وی با بیان این که آمار بیمه شدگان ورزشی استان همدان در سال 96 نسبت به سال 95 با رشد 18 درصدی مواجه شده است اظهار داشت: با برگزاری کلاس‌های آموزشی برای ورزشکاران موفق شدیم تعداد جراحی‌های مربوط به مصدومیت‌های ناشی از مسابقات و تمرینات ورزشی را  در سال 96 نسبت به سال 95، صد درصد کاهش دهیم.

رشید حیدرمی مقدم افزود: در سال گذشته 16 برنامه موزشی با مساعدت صدا و سیمای مرکز همدان برگزار کردیم و امسال 30 برنامه را در دستور کار داریم.

وی به تاسیس کلینیک ورزشی توسط هیئت پزشکی ورزشی استان اشاره کرد و گفت: این کلینیک در بهبود سلامتی ورزشکاران استان همدان در بخش قهرمانی و حرفه‌ای نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان