اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. تير 1397 - 13:10   |   کد مطلب: 29576
رئیس ورزش و جوانان تویسرکان با بیان اینکه در سال ۹۶ بیش از ۱۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج به زوج های تویسرکانی پرداخت شد گفت: در سه ماه نخست امسال، میزان پرداختی در این بخش به ۴ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان رسید.
تسهیلات ازدواج

به گزارش صبح الوند، علی حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان اظهار داشت: برای میزبانی از مسابقات معتبر ملی و حتی بین المللی و اردوهای تیم های ملی به خوابگاه ورزشی نیاز داریم که اکنون طرح ساخت این خوابگاه با برخورداری از 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی ابراز کرد: طرح خوابگاه ورزشی تویسرکان شش سال دچار توقف مراحل اجرایی شده بود اما اکنون یک ماه است که مراحل اجرایی و تکمیلی خود را آغاز کرده است.

حقیقی با بیان اینکه در حال رایزنی برای حضور یک سرمایه گذار بخش خصوصی در تویسرکان و ساخت یک مجموعه و کمپ کامل میزبانی از مسابقات ملی و اردوهای تیم‌های ملی هستیم افزود: تویسرکان تا کنون شاهد برگزاری مسابقات دوچرخه سواری، کبدی، فوتسال، کشتی پهلوانی و همایش پیاده روی در سطح ملی و لیگ های کشوری بوده است.

وی از فعال بودن شش طرح عمرانی حوزه ورزش و جوانان تویسرکان در حال حاضر خبر داد و گفت: همچنین اکنون 45 هیات ورزشی در شهرستان تویسرکان فعالیت می کنند و در مجموع سه هزار و 338 ورزشکار بیمه شده در شهرستان داریم.

حقیقی اظهار داشت:طرح استخر شنای بانوان تویسرکان که از سال 87 مراحل اجرایی خود را آغاز کرده و با کندی فزاینده ای در پیشبرد این مراحل روبه رو شده بود در سه ماه نخست امسال شاهد پیشرفت خوب مراحل اجرایی و برخورداری از 85 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی تصریح کرد: مقرر شده تا استخر شنای بانوان تویسرکان 15 مردادماه امسال از طرف پیمانکار تحویل اداره ورزش و جوانان شود.

وی از میزبانی شهرستان تویسرکان از مسابقات وزنه برداری و پرسینگ منطقه ای غرب کشور در مردادماه امسال خبر داد و افزود: همچنین در مرداماه شاهد برگزاری مسابقات کشوری کاراته، همایش ورزش های صبحگاهی استان های غرب کشور و مسابقات سپک تاکرا در تویسرکان خواهیم بود.

وی بیان کرد: در سال 96 شاهد پرداخت اعتباری افزون بر 16 میلیارد و 300 میلیون تومان در قالب تسهیلات ازدواج به زوج های تویسرکانی بودیم و در سه ماه نخست امسال، میزان پرداختی در این بخش به چهار میلیارد و 870 میلیون تومان رسید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان